برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت Ram VPN

دانلود فیلتر شکن رم وی پی ان با لینک مستقیم

با توجه به وضعیت حال حاضر ایران و اینترنت ایران همه مردم برای استفاده از اینترنت نیاز به یک فیلتر شکن قوی دارند. اما در کنار آن برای انتخاب فیلتر شکن مناسب باید دقت کنید که امکانات لازم را داشته باشد. تا بتواند نیاز های شما را برطرف کند و از همه مهم تر فیلتر شکن قوی و پرسرعت باشد چون یک ملاک مهم برای انتخاب فیلتر شکن سرعت آن است. اکثر برنامه های مهم اجتماعی و سایت های مهم دنیا امروزه در کشور ما فیلتر می باشند و برای باز کردن ان ها و استفاده باید از یک فیلتر شکن استفاده کنید. فیلتر شکن رم وی پی ان کاملا رایگان می باشد وشما بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید یک فیلتر شکن قوی و پرسرعت را داشته باشید.

 

ایمنی بالا را با Ram VPN تجربه کنید

یکی از مهم ترین ملاک های یک نرم افزار برای نصب و اجرای آن قبل از هر چیزی ایمنی و امنیت آن است. اگر برنامه ای از ایمنی بالا برخور دار بود شما با خیال راحت می توانید ان را نصب کنید و از ان استفاده کنید. وقتی شما به سرور های این فیلتر شکن متصل می شوید این فیلتر شکن مانند سدی می ماند که به طور کامل از همه داده ها و اطلاعات شخصی شما محافظت می کند.

Ram VPN چگونه از حریم شخصی کاربران محافظت می کند؟ هنگام اتصال به این فیلتر شکن به صورت خودکار و اتوماتیک همه اطلاعات گوشی شما رمز گذاری می شود. قفل گشایی این رمز ها کار بسیار سختی می باشد و به راحتی نمی توان وارد آن شد پس از بابت ایمن بودن اطلاعات خود کامل مطمئن باشید و با خیال را از رم وی پی ان استفاده کنید.

پشتیبانی بیش از 1000 سرور

یکی از ویژگی های مهم و حیاتی این وی پی ان سرور های داخل برنامه آن است. شما با باز کردن و اجزا این فیلتر شکن می توانید به این حجم از سرور ها دسترسی داشته باشید. اکثر این سرور ها می توانند سرعت قابل قبول و پینگ عالیی را به شما بدهند. پس از بابت سرعت سرور ها خیالتان راحت باشد و در کنار سرعت فوق العاده شما ایمنی کامل را هم دارید. که این امر باعث می شود شما یک فیلتر شکن کامل را داشته باشید و دیگر برای ورود به اینترنت و وب گردی های روزمره خودتان نیازی به فیلتر شکن های دیگر ندارید.

 

البته لازم به ذکر هم است که به دلیل وضعیت بد اینترنت در این روز ها و قطع و وصلی هایی که دارد. تیم تحقیقات و بررسی ما نتوانست تست سرعتی را از فیلتر شکن Ram VPN بگیرد. اما این اطمینان را به شما می دهیم که این وضعیت موقت می باشد و شما می توانید یک اتصال رایگان و پایدار تجربه کنید.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی و پرسرعت Ram VPN

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

14 ساعت ago