برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی Golden Guard VPN

دانلودفیلترشکنGolden Guard VPN به صورت مستقیم

قطعا همه کاربران تا به امروز حداقل یک بار از وی پی ان استفاده کردند. فیلتر شکن ابزاری است که شما با آن می توایند به صورت آزادانه در اینترنت بگردید. فیلتر شکن به شما امکان می دهد که به همه دنیای اینترنت درسترسی داشته باشید. نکته بسیار مهم و جالب فیلتر شکن ها ایمنی آنها است بعضی ار فیلتر شکن ها این امکان را دارند که از تمام حریم شخصی کاربران حفاظت نمایند. در این مقاله در مورد فیلتر شکن ی قوی به اسم Golden Guard VPN صحبت می کنیم و مورد بررسی قرار می دهیم. این فیلتر شکن از قوی ترین فیلتر شکن های دنیا به حساب می آید و شما به وسیله آن می توانید به تمامی اینترنت دسترسی داشته باشید.

 

فیلتر شکن قوی Golden Guard VPN کاملا رایگان می باشد. و شما می توانید آن را به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوگل پلی دانلود نمایید.قسمت بسیار مهم هر فیلتر شکنی که برای کاربران خیلی اهمیت دارد سرعت آن می باشد. فیلتر شکن مورد استفاده باید علاوه بر ایمنی از سرعت بالایی هم برخوردار باشد. با توجه به بررسی هایی که تیم ما بر روی فیلتر شکن گولدن گورد وی پی ان انجام داده اند. پینگ و سرعت خوبی را دریافت کرده اند.

سرور های پر سرعت Golden Guard VPN

سرور های یک فیلتر شکن بخه طور قطع مهم ترین بخش آن به حساب می آیند. اتصالی که برای شما پدید م آید و سرعت اینترنت شما همه به سرور متصل شده با آن بستگی دارد. از این رو فیلتر شکنی که انتخاب می کنید باید سرور های فعال با پینگ خوبی داشته باشد. فیلتر شکن Golden Guard VPN بیش از 100 سرور از نقاط مختلف جغرافیایی دارد که می توانند هر فیلرینگی را برای شما دور بزنند. سرور هایی نظیر آلمان ، آمریکا ، هلند برای انجام بازی های آنلاین بسیار مناسب هستند. از آنجایی که بازی های آنلاین امروزه بسیار در بین کاربران دنیای اینترنت رواج پیدا کرده اند داشتن یک فیلتر شکن قوی که پینگ پایین یرا به شما بدهد بسیار حیاتی می باشد. که این فیلتر شکن با توجه به سرور های سریع و فعالی که دارد می توانید ساعت ها به انجام بازی ها بپردازید بدون آنکه هیچ قطع و وصلی را ببینید.

 

در این قسمت مطمئنا منتظر یک تست سرعت بودید. اما خب باتوجه به سرعت نچندان ایده آل اینترنت در این روز ها موفق به گرفت تست سرعت از فیلتر شکن قوی Golden Guard VPN نشدیم. اما این اطمینان را به شما می دهیم که این وضعیت موقتی بوده و قطعا مشکل رفع خواهد شد.

دانلود فیلتر شکن Golden Guard VPN به صورت رایگان با لینک مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

12 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago