برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی HMA VPN مناسب وب گردی

دانلود فیلتر شکن HMA VPN برای آندروید

امروزه اکثر کاربران با اسم فیلتر شکن آشنایی دارند. فیلتر شکن نرم افزار هایی هستند که به دلیل فیلترینگ ها به وجود آمدند. تا تحریم های رو مخ و خسته کننده دنیای اینترنت را با آنها دور زد. نکته بسیار مهم در مورد فیلتر شکن ها سرعت آنها می باشد که در ایم مقاله یک فیلتر شکن قوی را به شما معرفی کرده ایم. فیلتر شکن قوی HMA VPN از فیلتر شکن های جدید گوگل پلی می باشد که در سال 2024 عرضه شده است. این فیلتر شکن از سرعت بسیار بالا و خوبی برخوردار است. به گونه ای که شما می توانید ساعت ها به آن متصل بمانید و ازش استفاده کنید.

 

نکته مهم در مورد این فیلتر شکن رایگان بودن آن می باشد. این فیلتر شکن رایگان و قوی برای آندروید ساخته شده است. یعنی نسخه های IOS و ویندروز آن در دسترس نیست و فقط برای سیسم عامل آندروید در دسترسی می باشد. علاوه بر آن این فیلتر شکن برای همه سنین مناسب می باشد و هیچ محتوای غیر اخلاقی ندارد. نکته مهم در مورد فیلتر شکن قوی HMA VPN که وجود دارد ایمنی و سرعت بالای آن است که در ادامه مقاله به صورت اختصاصی به این موضوع پرداخته ایم.

امکانات و قابلیت های قابل توجه HMA VPN

هر فیلتر شکن چند رکن و قابلیت اساسی دارد که در موفقیت آن تاثیر به جایی داشته اند. در این بخش به صورت اختصاصی به این قابلیت ها و ویژگی ها پرداخته ایم و کاملا مورد بررسی قرار داده ایم.

  1. سرور های پرسرعت با پینگ عالی: اولین چیزی که اکثر کاربران درباره فیلتر شکن ها می پرسند، در مورد سرور ها می باشد. سرور های یک فیلتر شکن از مهم ترین بخش آن است چون اتصالی که به وجود می آید کاملا به سرور بستگی دارد. فیلتر شکن قوی HMA VPN دارای سرور های پرسرعت با پینگ فوق العاده ای است که برای هر کاری مناسب می باشد.
  2. پشتیبانی از کاربران همراه اول و ایرانسل: سرور های این فیلتر شکن برای این دو اپراتور بسیار مناسب می باشد. به گونه ای که شما می تواند با اینترنت هم ایرانسل و هم همراه اول دانلود های خود را انجام بدهید. علاوه بر آن این فیلتر شکن باعث بهبود کیفیت اینترنت شما کاربران گرامی می شود. که این امر باعث شده است کاربران رضایت کامل را از این فیلتر شکن قوی داشته باشند.

  1. نامحدود بدون محدودیت حجمی در مصرف: نکته بسار مهم در مورد این فیلتر شکن قوی نامحدود بودن آن می باشد. یعنی شما کاربران گرامی می توانید با اتصال به سرور های این فیلتر شکن به صورت نامحدود از آن استفاده نمایید و هیچ قطع و وصلی هم در کار نباشد. علاوه بر آن در حجم دانلود هم هیچ محدودیتی ندارد و به دلخواه خودتان می توانید از این فیلتر شکن قوی استفاده نمایید.

متاسفانه با توجه به قطع و وصلی هایی که اینترنت ایران دارد نتوانستیم از این فیلتر شکن یک تست سرعت بگیریم و در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن HMA VPN به صورت رایگان

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و ایمن ShieldVPN

دانلود فیلتر شکن ShieldVPN برای آندروید به طور قطع وی پی ان ها مهم ترین…

10 ساعت ago

دانلود وی پی ان قوی و سریع ZP VPN + لینک دانلود

فیلتر شکن چه کاربردی دارد؟ فیلتر شکن ها امروزه نقش اساسی را در بین کاربران…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن به روز فالکون وی پی ان به صورت رایگان

دانلود Falcon VPN به صورت مستقیم فیلتر شکن ها نقش اساسی و پر رنگی را…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مطمئن LEW VPN به صورت مستقیم

 دانلود رایگان LEW VPN برای اندروید هر کاربری امروزه به طور قطع به فیلتر شکن…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع Gulf VPN

دانلود فیلتر شکن Gulf VPN به صورت مستقیم در دنیای امروز اینترنت نقش بسیار مهمی…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن AA VPN برای یوتیوب

دانلود فیلتر شکن AA VPN کاملا رایگان در کشور ما همان جور که خودتان مطلع…

1 روز ago