برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی Kivo VPN برای آندروید

نصب و دانلود فیلتر شکن Kivo VPN برای آندروید

با توجه به یک سری از اتفاقات اخیر که در کشور ما افتاد. برای ورود به صورت آزاد به اینترنت یک سری تحریم ها لحاظ شده است. برای رهایی از این تحریم های دردسر ساز باید از فیلتر شکن استفاده نمایید. فیلتر شکن ها ابزاری هستند که به شما کمک می کنند تا به راحتی به اینترنت و فضای دور و بر آن دسترسی داشته باشید. نکته جالب و بسیار مهم تر فیلتر شکن به شما این امکان را می دهد که به تمام اینترنت دسترسی داشته باشید. از این رو در این مقاله یک فیلتر شکن قوی را به شما معرفی کرده ایم. فیلتر شکن قوی و پرسرعت Kivo VPN به شما کمک می کند که به صورت آزادانه و به دور از هر فیلترینگی در دنیای اینترنت باشید.

 

علاوه بر آن این فیلتر شکن کاملا رایگان می باشد. به گونه ای که شما می توانید به صورت کاملا رایگان و بدوت هیچ پولی آن را داشته باشید. فقط کافی است در این صفحه از سایت ما فیلتر شکن Kivo VPN را به راحتی تمام دانلود و نصب نمایید. در ادامه این مقاله به همه ویژگی ها و قابلیت های این فیلتر شکن می پردازیم. تا از وضعیت اتصال و چگونگی فیلتر شکن کیوو وی پی ان مطلع شوید.

امنیت و سرعت بالای سرور های فیلتر شکن Kivo VPN

این فیلتر شکن جدید و قوی که در سال جاری عرضه و ساخته شده است. دو رکن و اصل اساسی دارد که آنها امنیت و سرور ها می باشند. کیوو وی پی ان از امنیت بسیار بالایی برخور دارد و یک فضای امن را برای کاربران ساخته است. به گونه ای که از تمام اطلاعات و مشخصات شخصی شما حفاظت می کند. این کار باعث می شود که کاربران هنگام اتصال به این فیلتر شکن از همه چی خیالشان راحت باشد. علاوه بر امنیت بالا این فیلتر شکن سرور های بسیار قوی و پرسرعت برخوردار است. بهترین کیفیت سرعت و سرور ها را می توانید در فیلتر شکن قوی Kivo VPN پیدا کنید.

 

با تصال به سرور های پرسرعت این فیلتر شکن می توانید به تمام اینترنت دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که با توجه به پینگ فوق العاده ای که در اختیار شما می گذارند می توانید ساعت ها گیم بزنید. بدون اینکه شاهد هیچ قطعی باشید و با پینگ بسیار بالا از رقیبان خود جلو بزنید.

فیلتر شکن Kivo VPN برای چه چیز هایی مناسب است؟

شما با اتصال به این فیلتر شکن به راحتی می توانید به تمام اینترنت دسترسی داشته باشید. اما قسمت های مهم شبکه های اجتماعی هستند که این امکان را برای شما به وجود می آورد. تا به راحتی وارد این شبکه های مانند تلگرام یوتیوب تیک تاک و حتی اینستاگرام شوید. حتی با توجه به نامحدود بودن فیلتر شکن کیوو وی پی ان می توانید هر چقدر که می خواهید از آن استفاده نمایید.

متاسفانه به دلیل سرعت بد اینترنت موفق به گرفتن تستی از سرعت فیلتر شکن Kivo VPN نشدیم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Kivo VPN به صورت کاملا رایگان

 

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی رزا برای گوشی آندروید

دانلود فیلتر شکن قوی رزا به صورت مستقیم هر کاربری با توجه به وضعیت امروزیه…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان Hazara VPN

دانلود فیلتر شکن هازارا وی پی ان هر کاربری امروزه با اسم فیلتر شکن آشنایی…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن رایگان و بدون قطعی Tondar VPN

دانلود فیلتر شکن رایگان Tondar VPN به صورت مستقیم فیلتر شکن ها امروزه تاثیر خاصی…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با لینک مستقیم SwiftAccess VPN برای آندروید

دانلود فیلتر شکن SwiftAccess VPN به صورت مستقیم به طور قطع عر کاربری که در…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن رایگان Gptomg VPN + نحوه راه انداری

دانلود مستقیم فیلتر شکن Gptomg VPN هر کاربری به طور قطع برای یک بار هم…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن Grade VPN با آی پی ثابت

دانلود فیلتر شکن Grade VPN به صورت مستقیم یکی از مهم ترین ابزار های اینترنتی…

2 روز ago