برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی TodVPN از بازار برای آندروید

تجربه اتصال پایدار و قوی

امروزه شاهد حجم زیادی از فیلترینگ ها در کشور خودمان هستم. که برای ورود به بخشی از قسمت های دنیای اینترنت کار کمی سخت و دشوار شده است. از این رو در این ماله یک فیلتر شکن قوی را به شما کاربران معرفی می کنیم. فیلتر شکن قوی TodVPN از دسته ابزاری هایی است که مجوز مرور و ورود ازادانه شما را به اینترنت می دهد. علاوه بر آن باید توجه داشت که این فیلتر شکن کاملا رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار می گیرد و می توانید دانلود نمایید. در ادامه این مقاله به صورت اختصاصی در مورد امکانات این فیلتر شکن برای شما بررسی هایی را انجام داده ایم و در اختیارتان قرار دادیم.

 

این فیلتر شکن کاملا رایگان قابل دانلود می باشد. شما می توانید برای اقدام کردن برای دانلود فیلتر شکن تاد وی پی ان به فروگاه های معتبر مانند گوگل پلی سر بزنید. در آن جا با سرچ اسم اپلیکشن مورد نظر به راحتی در سیستم عامل خود این نرم افزار را دانلود نمایید. باید توجه داشت که به دلیل فیلترینگی که بر روی گوگل پلی ایجاد شده است بعضی از کاربران نتوانند به این برنامه وارد شوند. از این رو می توانید به راحتی و لینک مستقیم این فیلتر شکن را از سایت ما دانلود نمایید. در پایان و آخر مقاله لینک دانلود این فیلتر شکن را برای شما درج کرده ایم.

بروز ترین قابلیت ها جهت حفظ ایمنی کاربران

امروزه همه کاربران در مورد ایمنی هر نرم افزار سوال های زیادی پرسیده می شود. در این بخش در مورد امنیت و سطح ایمنی فیلتر شکن TodVPN صحبت می کنیم. این فیلتر شکن از جدید ترین پروتکل های امنیتی و حفاظتی استفاده کرده است. که می تواند یک اتصال ایمن و کاملا پایدار را برای شما به وجود بیاورد. این فیلتر شکن یک تونل امن را هنگام اتصال ایجاد می نماید که داده های شما را از این طریق در نهایت امنیت ارسال می کند.

 

عدم  ممکن ردیابی تاریخچه کاربری از امنیت و حریم خصوصی کاربران را خیلی بهتر محافظت می کند.. همچنین لازم است این موضوع را بیان کنیم با توجه به IP ثابت شاهد بهبود هایی هم از لحاظ ایمنی و هم سرعت خواهید شد. علاوه بر آن باید توجه داست که سرور های بسیار قوی دارد این فیلتر شکن که در اتصال شما تاثیر مستقیم دارد. در ادامه مقاله کامل به موضوع سرور های این فیلتر شکن پرداخته ایم.

سرور های مخصوص گیم TodVPN

با اتصال به سرور های قوی این فیلتر شکن که پینگ بسیار پایینی را به شما می دهند. می توانید در انجام بازی های آنلاین خود ازش استفاده کنید. علاوه بر آن باید توجه داشت که علاوه بر سرعت بالا این فیلتر شکن ها امنیت بسیار بالایی را هم دارند. سرور های این فیلتر شکن کاملا هم نامحدود می باشد و هیچ محدودیت حجمی و تایمی ندارند. به صورت کلی با داشتن فیلتر شکن TodVPN از همه چیز بی نیاز خواهید ماند.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن TodVPN به صورت کاملا رایگان

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم فیلتر شکن نامحدود اوکی Okk VPN

دریافت یکسره و مستقیم وی پی ان اوکی حتی امروزه از کوچک ترین کار های…

1 ساعت ago

دانلود سریع فیلتر شکن قوی پرسرعت Lemon Vpn

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی لیمو امروزه در دنیای اینترنت داشتن وی پی ان مطمئن…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی جدید رایگان Aurora VPN

دریافت رایگان با اتصال بدون قطعی هر کاربری بدون شک امروزه با نحوه کارکرد فیلتر…

1 ساعت ago

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 روز ago