برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی Winking Link VPN برای آندروید

دانلود مستقیم وی پی ان

همه مخاطبان فضای اینترنت در این روز ها به دنبال یک فیلتر شکن قوی می باشند. که می تواند سایت های مسدود شده و فیلتر شکن های حال حاضر را بتواند رفع کنند. داشتن یک VPN که این کار ها را برای شما انجام دهد می تواند در فضای مجازی کمک زیادی را به شما بکند. فیلتر شکن Winking Link VPN که برای سیستم عامل آندروید بهترین گزینه می باشد می تواند اکثریت فیلترینگ ها را دور بزند. یک تجربه بدون مشکل را برای شما به وجود بیاورد. این فیلتر شکن قابلیت های بی نظیر دارد که در این مقاله به صورت کامل به آن ها خواهم پرداخت.

 

 

دانلود فیلتر شکن Winking Link VPN بسیار یکنواخت و عالی می باشد و شما با رفتن به فروشگاه های معتبر یا در بخش پایین تر همین صفحه سایت ما می توانید این فیلتر شکن را دانلود نمایید. از آنجایی که گوگل پلی در ایران فیلتر می باشد. کلهوم به شما توصیه می کند که این وی پی ان را با لینک دهی سریع از سایت ما دانلود نمایید.

قابلیت اتصال روی همه اینترنت های کشور Winking Link VPN

شما مخاطبان گرامی اجازه می دهد با این فیلتر شکن به تمامی اینترنت اپراتور های داخل ایران متصل شوید. این کار باعث شده است که کاربران با هر خط های تلفن که باشند بتوانند به سرور های Winking Link VPN اتصال برقرار کنند. از همه مهم تر برابری سرعت با هر اینترنت است و شما را از لحاظ سرعت کامل تامین می کند. سرعت این فیلتر شکن واقعا بی نظیر می باشد به گونه ای که شما می توانید در انجام بازی هایی مانند کالاف و فری فایر برای بهبود سرعت اینترنت تان از این فیلتر شکن استفاده نمایید.

سرور های داخل این فیلتر شکن IP ثابت و از همه مهم تر بدون هر گونه محدودیتی را به شما می دهند. شما می توانید با اتصال به سرور های فیلتر شکن Winking Link VPN بدون هیچ محدودیتی ساعت ها به آن متصل باشید و کار های خود را از جمله گردش در وب و بارگیری های پر حجم را انجام بدهید.

 

 

قابلیت های Winking Link VPN

  • حداقل مصرف BATTERY: هنگام اتصال به سرور های این فیلتر شکن نه تنها به سلامت باتری گوشی شما صدمه ای وارد نمی شود. بلکه از باتری شما نیز حفاظت هم می کند و حداقل کارایی را دارد.
  • قابلیت اتصال خودکار: پیش می آید که هنگامی که به فیلتر شکن متصل هستید اینترنت مشکلی برایش پیش بیاید و ارتباط شما قطع شود. اما این فیلتر شکن دارای قابلیت اتصال خودکار است که شما به صورت اتوماتیک دوباره با سرور داخل فیلتر شکن متصل می شوید. این کار به صورت اتوماتیک و خودکار توسط خود نرم افزار انجام می شود و کار شما را بسیار آسان می کند.

باید این مورد را به شما کاربران اطلاع دهیم که به دلیل ناسازگاری که  اینترنت ما با سرور های فیلتر شکن دارد. نتوانستیم از فیلتر شکن Winking Link VPN تست سرعتی بگیریم و برای شما بارگذاری کنیم.

 

دانلود فیلتر Winking Link VPN با لینک مستقیم برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

10 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

10 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

1 روز ago