دانلود فیلتر شکن لایو وی پی ان برای سامسونگ با لینک مستقیم

سرور های نامحدود و پر سرعت Live VPN

بسیاری از سایت ها دارای محتوا هایی بسیار جذاب برای تولید محتوا می باشند. بسیاری از مخاطب ها از این کار ها برای جذابیت بیشتر فضای پیج اینستاگرامی و یا سایت های خود انجام می دهند. و در بسیاری از وقت سایت هایی هستند که به مخاطبان دنیای اینترنت فیلم های بدون سانسور و جذب کننده را نشان می دهند. در بسیاری از کشور ها متاسفانه به دلیل تحریم های ایجاد شده مخاطبان دنیای اینترنت و فضای مجازی نمی توانند بصورت متوالی و اصولی از این سایت های تحریم شده استفاده کنند. فیلتر شکن Live VPN نرم افزاری بسیار قوی پر سرعت برای افرادی می باشد که می خواهند به صورت کامل تمامی این فیلتر ها و تحریم های ایجاد شده را دور بزنند.

 

اطلاعات تکمیلی و نحوه اسفاده از لایو وی پی ان

این فیلتر شکن در خیلی از عوضه ها به خوبی کار می کند و فعالیت قابل قبولی را دارد. با اوجه به بررسی و تحقیقات تیم ما این فیلتر شکن برای سامسونگ و گوشی های اندروید طراحی و ساخته شده است. و شما می توانید فقط برای گوشی های آندروید از آن استفاده نمایید. با توجه به اینکه این فیلتر شکن کاملا رایگان هم می باشد به راحتی می توانید آن را نصب و در گوشی آندروید خود از آن استفاده کنید.

فیلتر شکن لایو وی پی ان برای سامسونگ خدمات قابل توجهی دارد. و شما اگر گوشی تان سامسونگ است از یکسری داده ها و اطلاعات خاص تر این فیلتر شکن استفاده کنید و تجربه قطعا جالب و خوبی خواهد بود. استفاده از این فیلتر شکن بسیار ساده می باشد و شما می توانید به قسمت سرور های درون فیلتر شکن بروید و در آنجا سرور مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و فقط با یک کلیک به همان سرور متصل شوید.

 

امنیت یعنی حاصل کار و همه چیز Live VPN

یکی از مهم ترین ویژگی های فیلتر شکن لایو وی پی ان امنیت بالا و ایمن بودن ان است. قطعا برای همه کاربران که می خواهند از یک برنامه جدید استفاده کنند و آن را نصب کنند به امنیت آن دقت خواهند کرد. اگر به بخش کامنت های این فیلتر شکن بروید می توانید ببینید که از لحاظ امنیت کاملا قابل اعتماد می باشد. پس با خیال راحت این فیلتر شکن را نصب و آن را اجرا کنید.

در کنار امنیت فوق العاده لایو وی پی ان باید به سرعت بالای آن هم اشاره هایی کرد. شما می توانید با اتصال سریع در کنار ایمنی بالا نهایت سرعت را تجربه کنید. فایل و یا فیلم های حجم بالا را به آسانی هر چه تمام تر و نهایت سادگی دانلود بکنید.

 

لازم به ذکر است که به دلیل وضعیت بد و نا بسامان اینترنت داخلی تیم ما در کنار بررسی های لازم نتوانستند تست سرعتی را از این فیلتر شکن بگیرند. ولی خب این اطمینان را به شما می دهیم که می توانید به آسانی به این فیلتر شکنمتصل شوید و از سرعت بی نظیر آن لذت ببرید.

 

 

لینک مستقیم دانلود لایو وی پی ان برای سامسونگ

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *