برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن ماتریکس وی پی ان برای آندروید

متفاوت بودن ایمنی فیلتر شکن ماتریکس

امروزه همه کاربران برای دسترسی به برنامه ها و سایت های مهم دنیا فیلتر می باشند. برای ورود به این سایت ها شما نیاز به یک وی پی ان قوی دارید. Matrix VPN می تواند تمامی فیلترینگ های دنیا را بشکند و همه امکانات را برای شما کاربران فراهم کند. این فیلتر شکن را می توان ایمن ترین فیلتر شکن دانست برعکس هر برنامه دیگری این فیلتر شکن را می توان ابزاری برای دفاع از حریم شخصی دانست. هیچ اجازه ای به هیچ گونه ربات و نظیر آن را نمی دهد و این امر باعث این است.

 

هنگامی که شما به این فیلتر شکن متصل می شوید یک دسته سرور ها با اطلاعات گوشی شما کاملا جفت سازی می شوند. و همه داده ها واطلاعات داخل گوشی شما را قفل گذاری می کنند و این گونه است که ایمنی این فیلتر شکن واقعا متفاوت می باشد.

ویژگی های فیلتر شکن ماتریکس

از مهم ترین ویژگی های این فیلتر شکن رایگانم بودن آن است. شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید از آن استفاده کنید. فیلتر شکن ماتریکس برای آندروید بسیار مناسب می باشد و مخصوص سیستم عامل های آندروید است.

  • قابلیت اتصال روی همه اینترنت های کشور: شما کاربران می توانید با همه اپراتور ها و اینترنت های داخلی به این فیلتر شکن متصل شوید. از جمله اپراتور ایرانسل که می توانید با اتصال به این فیلتر شکن تجربه ایمنی بالا را در کنار قوی بودن نیز تجربه کنید.
  • ترافیک نامحدود ؛ هرچقدر دوست دارید دانلود و آپلود کنید: با اتصال به این فیلتر شکن شما می توانید هر چقدر که دوست داشتید به این فیلتر شکن متصل بمانید و از آن استفاده کنید. هیچ محدودیت اتصالی برای آن وجود ندارد و در کنار رایگان بودن این فیلتر شکن این مورد قابل توجه است و بسیار در موفقیت ماتریکس وی پی ان تاثیر داشته است.
  • قابلیتAuto Connnet : هنگامی که شما کاربران گرامی از این فیلتر شکن استفاده می کنید و به آن متصل هستید. ممکن است در بعضی اوقات اتصال شما قطع شود. اما با پشتیبانی این فیلتر شکن از Auto Connnet به صورت خودکار و اتوماتیک دوباره اتصال شما را خود فیلتر شکن برقرار می کند و نیازی نیز که شما بیاید و این کار را انجام بدهید.

سرور های نامحدود و رایگان Matrix VPN

قطعا هر فیلتر شکن در کنار ایمنی آن یک گزینه دیگر هم است که برای مردم بسیار مهم است. سرعت یک فیلتر شکن برای کاربران مهم و البته حیاتی می باشد. ماتریکس وی پی ان جزو آن دسته فیلتر شکن ها است که از سرعت بالایی برخورد دار است و این امر مختص فقط یک اپراتور نیست و می تواند برای همه خط های اینترنت داخل ایران مناسب باشد.

شما کاربران گرامی با اتصال به سرور های پرسرعت داخل فیلتر شکن می توانید وارد همه شبکه های اجتماعی فیلتر شده بشوید و از سرعت بالا در کنار پینگ بی نظیری که دارد نهایت لذت را تجربه کنید.

لازم به ذکر می باشد که به دلیل سرعت نامساعد و نه چندان جالب اینترنت در این روز ها تیم بررسی ما نتوانست تست سرعتی را از فیلتر شکن ماتریکس بگیرد و برای شما کاربران گرامی قرار دهند.

دانلود فیلتر شکن ماتریکس وی پی ان با لینک مستقیم برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

14 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

14 ساعت ago