برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن مخصوص آندروید Gnu VPN

دانلود فیلتر شکن برای آندروید Gnu VPN به صورت مستقیم

اکثر افرادی که در دنیای مجازی کار می کنند باید برای باز گشایی راحت و افزایش کیفیت اینترنت از وی پی ان استفاده کنند. بعضی از فیلتر شکن ها نه تنها فیلترینگ ها را برای شما باز گشایی می کنند. علاوه بر آن سرعت و کیفیت اینترنت شما را بهبود می بخشند که این برای خودش بسیار جالب می باشد. فیلتر شکن مخصوص آندروید Gnu VPN این کار را به خوبی هر چه تمام تر برای شما کاربران گرامی انجام می دهد. به طور کلی با اتصال به این فیلتر شکن می توانید اتصالی پایدار داشته باشید و به همه قسمت های دنیای مجازی دسترسی داشته باشید.

 

فیلتر شکن Gnu VPN فقط برای سیستم آندروید در دسترس است و برای سیستم های دیگه نظیر آیفون و ویندوز عرضه نشده است. شما کاربران به راحتی هرچه تمام تر می توانید این فیلتر شکن را از فروشگاه گوگل پلی دانلود نمایید. اگر هم که به فیلتر شکن دسترسی ندارید و نمی توانید وارد گوگل پلی شوید می توانید آن را به راحتی از سایت ما در بخش پایینی همین صفحه دانلود نمایید.

امنیت بالا هدف اول فیلتر شکن Gnu VPN

اولین و مهم ترین هدف یک VPN، تامین کردن ایمنی داده های شخصی کاربران است. اما چطور می شود از امنیت یک فیلتر شکن مطمئن شد که فیلتر شکنی که استفاده می کنیم ، ایمن می باشد؟ وقتی می‌خواهیم به یک فیلتر شکن متصل شویم باید چندین مراحل را پشت سر بذاریم که ممکن است این مراحل طی شده به صورت اشتباه انجام بشوند که داده هی شخصی کاربران را در خطرات احتمالی می گذارد.

نکته مهم و قابل توجهی که این فیلتر شکن دارد برخورداری از قابلیت Killswitch است. این قابلیت اینجوری کار می کند که هنگامی که اتصال شما با فیلتر شکن قطع می شود تمام اطلاعات را نیز مخفی نگه می دارد. وقتی که شما به سرور های فیلتر شکن Gnu VPN متصل می شوید به صورت اتوماتیک تمامی داده و اطلاعات شما کد گذاری می شوند. از این رو از لحاظ ایمنی و امنیت این فیلتر شکن کاملا خیالتان راحت باشد.

 

سرور های رایگان و پرسرعت

نکته ای که برای هر فیلتر شکن مهم و بسیار حیاتی می باشد سرعت آن است که به سرور ها ارتباط دارد. وقتی که فیلتر شکن مورد استفاده کاربر از سرعت بالایی برخور دار باشد می تواند به هر سایت و شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشد. از این رو هنگام اتصال به سرور های فیلتر شکن Gnu VPN می توانید وب گردی های روزانه خود را انجام دهید. به صورت نامحدود از این سرور ها استفاده کنید و بدون اینکه شاهد هیچ قطعی در اتصال باشید.

این موضوع را باید خدمت شما کاربران گرامی برسانیم که به دلیل سرعت بد اینترنت و قطعی های مداومی که به وجود می آید. نتوانستیم از این فیلتر شکن یک تست سرعت بگیریم و سرعت این فیلتر شکن را برای شما به نمایش بگذاریم.

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن رایگان Gnu VPN برای آندروید

 

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago