دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Eno VPN + نحوه راه اندازی

متفاوت بودن فضای داخلی فیلتر شکن Eno VPN

هر کاربری امروزه به طور قطع به یک فیلتر شکن نیاز دارد. فیلتر شکن ابزاری است که شما را از بند تحریم ها و فیلترینگ های شدید رها می سازد. مهم تزین ویژگی که یک فیلتر شکن می تواند داشته باشد فضای جذاب و کاربر پسند است که انو وی پی ان در این مورد کاملا متفاوت می باشد. فضای داخلی این فیلتر شکن کاملا یک دست و بسیار ساده می باشد که این سادگی موجب قشنگی کار است. این فیلتر شکن می تواند در کنار یک فضا و کاربری جالب و البته ساده به شما سرعت فوق اعلاده را نیز بدهد.

 

شما با اتصال به این فیلتر شکن می توانید به انجام بازی های آنلاین و حتی دانلود فایل های حجیم بپردازید. فیلتر شکن مخصوص بازی Eno VPN پینگ بی نظیری را به شما می دهد و شما می توانید یک گیم پلی روان و سرعت بالا را تجربه کنید. به صورت کلی این فیلتر شکن از لحاظ سرعت بسیار عالی عمل می کند. شما کاربران می توانید به وسیله این فیلتر شکن سرعت اینترنت خود را افزایش دهید.

ایمنی بالا و امنیت بی همتای Eno VPN

انو وی پی ان دیته ای از فیلتر شکن ها است که بیشتر از لحاظ سرعت مردم از آن رضایت دارند. اما خب باید به این هم توجه داشت که این فیلتر شکن از لحاظ امنیت و ایمن بودن هم بی نظیر و عالی عمل می کند. هنگامی که شما کاربران به سرور های این فیلتر شکن متصل می شوید به صورت خودکار این فیلتر شکن داده های شما را قفل گذاری می کند. این قفل بودن داده ها به وسیله رمز نگاری که بین سرور ها و اطلاعات خود گوشی شما هست انجام می شود. این عمل باعث می شود که هیچ اجازه و دسترسی داده نشود و از حریم شخصی کاربران به صورت اختصاصی حفاظت شود.

نحوه راه اندازی Eno VPN

هر فیلتر شکن برای اتصال به سرور های داخل فیلتر شکن چندین مرحله ساده دارد که باید رعایت شوند. برای اتصال به فیلتر شکن انو وی پی ان اول شما باید یک اسم کاربری و یک پسور برای خود انتخاب کنید. این کار باعث می شود که فیلتر شکن شما را شناسایی کند و برای استفاده از این وی پی ان واجب می باشد. بعد از اینکه این مرحله را طی کردید بر روی گزینه Connect کلیک کنید و یک اتصال پایدار و سریع را داشته باشید. در کل برای اتصال با این فیلتر شکن کار بسیار ساده ای است و شما به هیچ چیز خاصی نیاز ندارید از این رو شما با نهایت سادگی می توانید به فیلتر شکن Eno VPN متصل شوید.

 

نکته ای که باید به آن اشاره کرد به دلیل قطع و وصل هایی که این روز ها در اینترنت به وجود می آید. نتوانستیم از فلیتر شکن Eno VPN تست سرعتی بگیریم و شاهد سرعت فوق العاده این فیلتر شکن باشید. اما این امر موقت می باشد و شما می توانید به این فیلتر شکن متصل شوید و به کار های خود بپردازید.

 

لینک دانلود به صورت مستقیم فیلتر شکن Eno VPN به صورت رایگان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *