برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی VPN4Games + لینک دانلود

دریافت رایگان تحریم شکن VPN4Games

امروزه همه کاربران به دنبال یک اتصال ایمن و قوی هیتند. که البته دور زدن تحریم های اینترننت یبه وسیله فیلتر شکن ها انجام می گیرد. با داشتن فیلتر شکن قوی VPN4Games شما می توانید یک اتصال ایمن و بسیار قوی داشته باشید. علاوه بر آن با این نرم افزار که یک ابزار برای دور زدن فیلترینگ های شدید اینترنتی کاربرد دارد. علاوه بر آن این فیلتر شکن خوراک انام بازی های آنلاین است. همان طور که از اسم این فیلتر شکن پیدا است برای بازی های آنلاین بسیار قوی می باشد. از طرفی شما می توانید به هر بخشی از اینترنت که می خواهید نیز دسترسی داشته باشید.

 

این فیلتر شکن برای همگان رایگان می باشد. به گونه ای که برای دانلود آن نیاز به هیچ پیش نیاز دیگری ندارید. از این رو به راحتی هرچه تمام تر می توانید این فیلتر شکن را دانلود و آپلود نمایید. علاوه بر آن لازم به ذکر است این فیلتر شکن مخصوص سیستم عامل آندروید می باشد. به صورت کلی شما برای دانلود این فیلتر شکن می توانید به گوگل پلی بروید. یا اکر به فیلتر شکن دسترسی تدارید می توانید به صورت مستقیم و کاملا رایگان از سایت ما آن را دانلود نمایید.

دریافت سریع ترین سرور ها با VPN4Games

لازم به ذکر است که سرور های هر فیلتر شکن مهم ترین بخش نرم افزاری آن ها به حساب می آیند. این فیلتر شکن دارای بیش از 50 تا سرور فعال و گیمینگ است. که برای گیم زدن و انجاک بازی های آنلاین بسیار مناسب و کاربردی نیز می باشد. علاوه بر آن یک اتصال پایدار و بسیار پر سرعت را برای شما به وجود می آورند. از این رو شما می توانید با اتصال به سرور های سریع فیلتر شکن VPN4Games به هر قسمتی از فضای مجازی به راحتی تمام دسترسی داشته باشید.

 

تجربه امنیت بالا و قانونی

یکی از ویژگی های مهم این وی پی ان امنیت بالا است که به کاربران خود داده است. تا بتوانند با فکری راحت و به دور از از خطرات اختمالی به داخل اینترنت بروند. این کار برای همه کاربران یک اتصال قانونی است بلکه تجربه بهتری از اینترنت را برای شما فراهم می کند. به وسیله این فیلتر شکن شما یک اتصال کاملا قانونی و ایمنی را دارید. که به وسیله این سرور ها تمام داده های شما کد  نگاری می شوند. به گونه ای که اجازه ورود و دسترسی به هر کاربری را نمی دهد. علاوه بر ان یک مکان امن نیز ایجاد می کند که داده های شخصی شما را به راحتی و امن آن را ارسال کند. به صورت کلی این فیلتر شکن را یکی از کامل ترین و بهترین فیلتر شکن ها نیز باید در نظر گرفت.که می تواند در اتصال شما کمک شایانی را بکند.

 

متاسفانه به دلیل قطع و وصلی هایی که برای اینترنت در این روز ها پیش می آید. موفق به گرفتن تست سرعت از VPN4Games برای بازی نتوانستیم بگیریم.

لینک دانلود فیلتر شکن VPN4Games به صورت مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago