برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن مخصوص دانلود A 1 VPN

محیط ایمن و پرسرعت

همه کاربران اینترنتی امروزه به دنبال یک فضای امن و بدون خطر در بین فیلتر شکن ها هستند. چیزی که بسیار رایج و پر کاربر می باشد امروزه در بین کاربران فیلتر شکن ها هستند. که به دلیل وجود فیلترینگ های شدید بر روی اکثر برنامه ها کاربران مجبور به استفاده از این نرم افزار می شوند. فیلتر شکن A 1 VPN به شما این امکان را می دهد که تمامی فیلینگ ها را به راحتی هر چه تمام تر نیز دور بزنید. از همه تر باید وی پی ان مورد استفاده شما بتواند امنیت بالایی را بری شما نیز تامین کند. به گونه ای که اگر از این قابلیت برخور دار نباشد آن نزف افزار نیز جزو بد افزار ها به حساب می آید. گزینه های زیادی در اتصال شما تاثیر دارند که در ادامه نیز به آن ها می پردازیم.

 

باید توجه داشت که این وی پی ان کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. که به راحتی می توانید آن را دانلود کنید. از همه مهم تر سرعت بالایی است که در اختیار شما قرار می دهد. ای وان وی پی ان دارای سرور های پر سرعت می باشد که شما می توانید پر حجم ترین فایل ها را به راحتی دانلود نمایید. به خاطر همین است که در عنوان از این وی پی ان به عنوان مخصوص دانلود نیز عنوان کرده ایم.

سرور های قوی و پرسرعت A 1 VPN

جای هیچ گونه شک و تردیدی نیست که برای هر فیلتر شکن سرور ها قسمت مهمی می باشند. به گونه ای که در اتصال شما دست دارند. علاوه بر آن سرور ها می باشند که امنیت شما را نیز به وجود می آورند. از همه مهم تر سرور باید سرعت بالایی داشت باشد که فیلتر شکن A 1 VPN دارای سرور قوی و پرسرعت می باشد. که به شما در بسیاری از کار ها نیز می تواند کمک کند. اجازه ورود و دانلود بزگر ترین سایت های تحریم شده را به وسیله این وی پی ان نیز می توانید بدست آورید.

 

مخصوص آندروید با مصرف پایین

شما کاربران باید به این موضوع توجه کنید که این فیلتر شکن فقط برای سیستم عامل های آندرویدی کار می کند. علاوه بر آن نمی توانید برای سیستم های دیگر این فیلتر شکن را نیز اجرا کنید. از همه مهم تر مصرف پایین داده این فیلتر شکن می باشد. به گونه ای که فیلتر شکن مخصوص دانلود A 1 VPN حجم بسیار پایینی را نیز مصرف می کند. طوری که مصرف داده شما را دقیقا به حداقل می رساند که می تواند این صرفه جویی را به وسیله سرور ها نیز اوکی کند.

فعال ترین سرور های دنیا

اگر به قسمت سرور های این فیلتر شکن مراجعه کنید کاملا شاهد این موضوع می شوید. که این وی پی ان دارای فعال ترین سرور های جهان می باشد. که کاملا اتصالی پایدار و بدور از دسترس دیگران را به وجود می آورد. برای دانلود این فیلتر شکن میتوانید از لینک زیر نیز اقدام کنید.

 

دانلود فیلتر شکن مناسب دانلود A 1 VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago