برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن مخصوص دانلود Nomad VPN

دریافت نرم افزار رفع فیلترینگ به صورت رایگان

همانطور که می دانید دنیای امروزی که در آن به زندگی می کنیم عصر ارتباطات و تکنولوژی است. بدون استفاده از اینترنت در واقع یک فرد بدستو پا بسته، ناآگاه و حتی بی خرد به نسبت به یک سری از مسائل روزمره هستیم. از طرفی گاهی مشکلاتی برای رسیدن به اهداف ما در این راستا قرار دارند. فیلترینگ ها و یا نداشتن سرعت کافی به هر دلیل دیگری باعث می شود که نرم افزار هایی مانند فیلتر شکن خودتشان را در این جور مواقع نشان دهند. فیلتر شکن Nomad VPN از جدید ترین فیلتر شکن های بازار های اینترنتی به حساب می اید. که از سرعت و امنیت بسیار بالایی برخور دار می باشد. از این رو برای کاربران که به دنبال یه فضای ازاد به دور از تحریم ها هستند بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

 

 

این وی پی ان به صورت کاملا رایگان در اختیار همگان قرار می گیرد. برای دانلود فیلتر شکن نومد وی پی ان باید به فروشگاه های معتبر مانند گوگل پلی مراجعه نمایید. یا اگر که به فیلتر شکن دسترسی نداشتید می توانید با لینک مستقیم و کاملا رایگان از سایت ما به اسم Apksaz دانلود نمایید. این فیلتر شکن فعلا فقط برای کاربرانی در دسترس است که سیستم عامل آندروید دارند.

حفظ حریم شخصی و امنیت Nomad VPN

بعضی از اوقات برای کاربران سوال می وشد که نرم افزار مورد استفاده ما ایمنی و امنیت ما را می تواند تامین کند؟ مهم ترین ویژگی و اصل در بین فیلتر شکن ها حفظ حریم شخصی کاربران می باشد. از آنجایی که امروزه کلاه برداری ها در فضای مجازی زیاد شده است داشتن چنین نرم افزار هایی واجب است. شما هنگام اتصال به این فیلتر شکن تمام داده های خصوصی خودتان را بیمه خواهید کرد. به گونه ای که هیچ اجازه ای برای ورود داده نخواهد شد. از این رو با دریافت و استفاده از فیلتر شکن Nomad VPN علاوه بر سرعت کافی امنیت خودتان را هم تامین نمایید.

ویژگی های خاص و جدید

هر فیلتر شکن چند قابلیت و یژگی اساسی دارند. که در اتصال و یک سری از کار های دیگر کمک شایانی را به آن می کنند. که در این بخش کاملا این ویژگی ها پرداخته ایم.

 

نداشتن محدودیت حجمی در دانلود: شما با اتصال به این فیلتر شکن یک اتصال پایدار و قوی را دارید. که با آن می توانید حجیم ترین فایل ها بدون هیچ محدودیتی به راحتی دانلود نمایید. به گونه ای این فیلتر شکن یعنی Nomad VPN مخصوص دانلود های شما کاربران گرامی می باشد.

مخصوص دور زدن فیلترینگ های شدید: امروزه در برخی از شبکه های اجتماعی و سایت های خارجی تحریم های بسیار سخت و قوی اعمال شده است. به گونه ای که بدون یک فیلتر شکن قوی ورود به داخل آنها بسیار کار دشواری می باشد. اما ما با این فیلتر شکن می توانید هر فیلتری را بشکنید و ان را دور بزنید.

 

در این بخش یک تست سرعت از فیلتر شکن Nomad VPN گرفته ایم:

همونجوری که مشاهده کردید سرعت این فیلتر شکن بسیار قوی بوده و برای دانلود های خودتان می توانید از آن نیز حساب ببرید.

 

لینک دانلود فیلتر شکن Nomad VPN به صورت مستقیم برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن پرسرعت سریع و بدون مکث Ngao VPN

استفاده های متفاوت از فیلتر شکن امروزه کاربران با دیدگاه های مختلف از فیلتر شکن…

16 ساعت ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی و بدون قطعی TOYO VPN

اتصالی پایدار با اولترا لینک وی پی ان ها امروزه یک نرم افزار پر کاربرد…

16 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرسرعت جدید قوی cherry VPN

اتصال آسان به همه سرور ها امکان این وجود دارد که کاربران امروزه اولین بار…

16 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی رایگان مخصوص یوتیوب Stealth VPN

اتصال یکسره بدون قطع و وصلی اگر بخواهیم که فیلتر شکن ها را امروزه به…

16 ساعت ago

نصب سریع و دانلود فیلتر شکن قوی رایگان EagleEye VPN

دریافت راحت با لینک دهی مستقیم امروزه کاملا شاهد این موضوع هستید. که فیلتر شکن…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و قوی نامحدود Xyra VPN

جدید ترین و بهترین فیلتر شکن در انتخاب هر برنامه ای شما چند چیز را…

2 روز ago