برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن مخصوص مبین نت Goral+ VPN + تست سرعت

قوی ترین سرویس های خدمات فیلتر شکن

 گورال وی پی ان (Goral+ VPN) فیلتر شکنی خارجی می باشد. برای دور زدن تحریم های به وجود آمده در فضای مجازی با تغییر سرور و آی پی یا دی ان اس از مرکز خود سیستم سامانه برای گوشی است. فیلترینگ یکی از مشکلات بسیار قدیمی برای کاربر های ایرانی است که کاربران اینترنت در ایران همواره با آن رو به رو هستند. این بدان معنی است که نه تنها بسیاری از سایت های خارجی محدود برای ما فیلتر هستند، بلکه تعداد زیادی از آن ها تمام امکانات حاصل را نیز به همان گونه تحریم کرده اند. و هیچ گونه خدماتی را ارائه نمی دهد و مشکلات زیادی را برای کاربر های ایرانی نیز ایجاد می کند. حتی نمی توان وارد وب سایت آن ها شد و یا اینکه از صفحاتی خاص بازدید کرد.

 

همین سبک فیلترینگ های ایجاد شده امروزی کار فیلتر شکن های قوی است. که بتوانیم به آن ها غلبه کنیم و نگذاریم مارا محدود کنند. در مسیر رفع فیلترینگ ها ما به شما یکی از بهترین فیلتر شکن ها به اسم Goral+ VPN را معرفی می کنیم. که در این مقاله کامل آن را جزئ به جزئ بررسی می کنیم. پس لطفا تا آخر با ما همراه باشید که قرار است فیلتر شکن گورال را از همه جهات بررسی کنیم.

سرور های قوی فیلتر شکن Goral+ VPN

مهم ترین قسمت هر فیلتر شکن این است. که چگونه اتصالی را تحویل شما می دهد و تا چه حد خود را نگه می دارد. که در این مورد کاملا به سرور ها وابسته است. در این بخش می خواهیم سرور های فیلتر شکن Goral+ VPN را بررسی کنیم. یک فیلتر شکنی است. که دارای سرور های بسیار زیاد است. که از نقاط مختلف دنیا با موقعیت های جغرافیایی مختلف و بسیار تازه سرور های جدید را دارا می باشد. به عنوان مثال می توانید به سرور های دانمارک، عربستان سعودی، اسپانیا، ایتالیا(ناپل) و باقی سرور های بسیار قوی می توانید متصل شوید.

 

اتصال قوی و بدون قطعی با مبین نت

در تست سرعت هایی که تیم ما از فیلتر شکن Goral+ VPN انجام داده اند. لین فیلتر شکن بر روی اینترنت داخلی مبین نت بسیار قوی و عالی عمل می کند. اتصال قوی را فراهم و اجازه دسترسی به همه اینترنت را برای شما فراهم می کند. می توانید در اینجا تست سرعت فیلتر شکن را ببینید:

 

با این تست سرعتی که گورال وی پی ان پس داد می توانید با 30 مگابایت در ثانیه شما دانلود کنید. که بسیار سرعت فوق العاده ای می باشد. حتی برای هر کاری بهترین خدمات ممکن را به شما داده. و می توانید در هر زمینه از این سرعت موشکی نهایت استفاده ممکن را بکنید. در این مقاله همه خصوصیات فیلتر شکن Goral+ VPN را بررسی کردیم. مفتخریم که ما را انتخاب کردید. و در آخر می توانید این VPN را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در این زیر دانلود و سپس بدون مشکل بر روی گوشی خود نیز نصب کنید.

 

دانلود فیلتر شکن قوی Goral+ VPN

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن پرسرعت سریع و بدون مکث Ngao VPN

استفاده های متفاوت از فیلتر شکن امروزه کاربران با دیدگاه های مختلف از فیلتر شکن…

21 ساعت ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی و بدون قطعی TOYO VPN

اتصالی پایدار با اولترا لینک وی پی ان ها امروزه یک نرم افزار پر کاربرد…

21 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرسرعت جدید قوی cherry VPN

اتصال آسان به همه سرور ها امکان این وجود دارد که کاربران امروزه اولین بار…

21 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی رایگان مخصوص یوتیوب Stealth VPN

اتصال یکسره بدون قطع و وصلی اگر بخواهیم که فیلتر شکن ها را امروزه به…

21 ساعت ago

نصب سریع و دانلود فیلتر شکن قوی رایگان EagleEye VPN

دریافت راحت با لینک دهی مستقیم امروزه کاملا شاهد این موضوع هستید. که فیلتر شکن…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و قوی نامحدود Xyra VPN

جدید ترین و بهترین فیلتر شکن در انتخاب هر برنامه ای شما چند چیز را…

2 روز ago