برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن مخصوص پابجی ستار وی پی ان

دریافت مستقیم و رایگان Star VPN

یکی از مهم ترین ابزار یهای اینترنتی امروزه فیلتر شکن ها به حساب می آیند. که با یک اتصال پایدار بعث حفظ حریم خصوصی کاربران نیز می شود. نکته مهم به دلیل تحریم های زیادی که در کشور ما به وجود آمده است. یک فیلتر شکن قوی می تواند فضای آزاد و به دور از فیلتری را برای شما به وجود آورد. از همه مهم تر سرعت بسیار بالای فیلتر شکن ستار وی پی ان است. شما با داشتن این فیلتر شکن می توانید به همه قسمت های اینترنت به راحتی دسترسی داشته باشید. این فیلتر شکن کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. برای دریافت Star VPN باید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه نمایید.

 

لازم به ذکر است این وی پی ان به دلیل سرعت بالایی که در اختیار شما قرار می دهد. در کنار پینگ بسیار مناسب می توانید در گیم زدن مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به اینکه امروزه بازی های انلاین مانند پابجی در بین کاربران بسیار رونق یافته به گونه ای که بازی های آنلاین امروزه در حد سایت ها در روز مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. بازی هایی مثل Pubg Mobile  نیاز به یک فیلتر شکن قوی دارد که بتواند پینگ خوبی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید با رقیب های خارجی خود برابر باشید. از این رو این فیلر شکن می تواند در این کار کمک عالی و شایانی را به شما بکند.

 

امنیت بالا را با نهایت سرعت تجربه کنید

هر فیلتر شکن دو رکن اصلی و اساسی دارد که می تواند برای این ابزار ها سرنوشت ساز باشد. امنیت کافی و سرعت بالا از ویژگی هایی است که لازمه هر وی پی ان هست. با دریافت فیلتر شکن کاملا رایگان ستار وی پی ان  امنیت بالا را با نهایت سرعت تجربه کنید. با سرور های این فیلتر شکن این امکان برای شما وجود دارد که به بالا ترین سرعت ممکن دست پیدا کنید. حتی یک فضای ایمن را برای شما به وجود می آورند که تمام اطلاعات شما رمز نگاری می شوند. و این کار باعث می شود که هیچ اجازه ای به افرار ناشناس برای ورود به داخل داده های شما داده نشود.

پشتیبانی های فیلترشکن ستار وی پی ان

این فیلتر شکن دارای چند ویژگی و قابلیت های منحصر به فرد می باشد. به عنوان مثال ستار وی پی ان از چندین زبان مختلف برخور دار می باشد. که به شما این اجازه را می دهد از آنها استفاده نمایید. علاوه بر آن هنگام خروج از برنامه اتصال شما قطع نمی شود. که باعث می شود یک اتصال کاملا پایدار را برای شما کاربران گرامی به وجود بیاورد.

نکته مهم این فیلتر شکن برای سیستم عامل اندروید به صورت کاملا رایگان می باشد. شما کاربران از طریق لینک پایینی می توانید به راحتی و به صورت مستقیم Star VPN را دانلود نمایید.

 

لینک دانلود مستقیم ستار وی پی ان مناسب اندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید U VPN

عبور از همه محدودیت ها به وسیله یو وی پی ان محدودیت های اینترنتی امروزه…

14 ساعت ago

دانلود رایگان تنها فیلتر شکن فعال در ایران Swit VPN

سویت وی پی ان رایگان و پرقدرت فیلتر شکن ها در فضای امروزی اینترنت که…

14 ساعت ago

دانلود و نصب فیلتر شکن قوی از گوگل HulaVPN

رفع فیلترینگ + سرعت بالا امروزه که همه کاربران در اینترنت و با فضای اینترنت…

14 ساعت ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن نامحدود اوکی Okk VPN

دریافت یکسره و مستقیم وی پی ان اوکی حتی امروزه از کوچک ترین کار های…

1 روز ago

دانلود سریع فیلتر شکن قوی پرسرعت Lemon Vpn

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی لیمو امروزه در دنیای اینترنت داشتن وی پی ان مطمئن…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی جدید رایگان Aurora VPN

دریافت رایگان با اتصال بدون قطعی هر کاربری بدون شک امروزه با نحوه کارکرد فیلتر…

1 روز ago