برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن مخصوص VPN India برای سیستم آندروید

دریافت وی پی ان هند به صورت رایگان + نحوه اتصال

امروزه به دلیل زیاد شدن بیش از حد تحریم های اینترنتی همه کاربران نیازمند یک فیلتر شن هستند. به دلیل لینکه تنها راه ورود آزاد به اینترنت استفاده از فیلتر شکن ها است. فیلتر شکن ها ابزاری هستند که می تواند به وسیله چند چیز مختلف تحریم ها را دور می زنند. این عملیات یک عمل پیچیده است و اگر بخواهیم برای شما آن را بیان کنیم باید یک مقاله جداگانه برایش اختصاص دهیم. فیلتر شکن مخصوص VPN India از قوی ترین فیلتر شکن های دنیای اینترنت به حساب می آید. که هیچ محدودیت سنی ندارد و برای همگان مناسب می باشد.

 

لازم به ذکر است که این فیلتر شکن کاملا رایگان در اختیار شما کاربران قرار می گیرد. و برای دانلود آن به صورت رایگان می توانید به بازار های اینترنتی سر بزنید. می توانید به اتصال به یک فیلتر شکن وارد گوگل پلی شوید و با سرچ کردن اسم فیلتر شکن آن را دانلود نمایید. اما گوگل پلی نیاز به فیلتر شکن است که بعضی از کاربران ممکن است به فیلتر شکن دسترسی نداشته باشند. از این رو می توانید وی پی ان هند را با لینک مستقیم و کاملا رایگان که در پایین قرار داده شده از سایت ما دانلود نمایید.

حریم شخصی خودتان را به VPN India بسپارید

یکی از مهم ترین قسمت های هر فیلتر شکن بدون شک سطح امنیت آن می باشد. این فیلتر شکن دارای امنیت خیلی خوبی است که در قبال داده های شما مسئول می باشد. حفظ حریم شخصی و اطالاعات خصوصی کاربران باید در یم جایگاه امن نگه داری شود. یک تونل هم فیلتر شکن VPN India ایجاد می کند تا اطالعات را در یک مکان امن ارسال نماید و کسی نتواند به آن دسترسی داشته باشد. نکته جالب این فیلتر شکن با سیستم عامل آندروید سازگاری دارد و می تواند این کار را فقط برای کاربرانی انجام دهد که از سیستم آندروید استفاده می کنند.

 

سرور های مخصوص دانلود

بخشی از وی پی ان ها که اصلی ترین قسمت نرم افزار می باشد سرور ها هستند. شما کاربران باید فیلتر شکنی را انتخاب کنید که از لحاظ سرور کامل باشد. تا بتواند در اتصال و دانلود های شما بتواند بدون مشکل عمل نماید. با اتصال به سرور های فلیتر شکن VPN India شما می توانید به صورت نامحدود و هیچ گونه محدودیت حجمی دانلود های خودتان را با بالاترین سرعت ممکن انجام دهید. علاوه بر آن برای همه سایت های خارجی مناسب می باشد و اجازه ورود شما را به همه اینترنت با این فیلتر شکن صادر کنید.

این فیلتر شکن به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران آندرویدی قرار می گیرد. به راحتی می توانید این فیلتر شکن را در لینک پایینی که درج شده است دانلود نمایید.

با عرض پوزش به دلیل ناسازگاری هایی که بین اینترنت و سرور ها به وجود آمد موفق به تست گیری از سرعت فیلتر شکن قوی VPN India نشدیم.

 

لینک دانلود مستقیم و رایگان فیلتر شکن VPN India برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم فیلتر شکن نامحدود اوکی Okk VPN

دریافت یکسره و مستقیم وی پی ان اوکی حتی امروزه از کوچک ترین کار های…

1 ساعت ago

دانلود سریع فیلتر شکن قوی پرسرعت Lemon Vpn

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی لیمو امروزه در دنیای اینترنت داشتن وی پی ان مطمئن…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی جدید رایگان Aurora VPN

دریافت رایگان با اتصال بدون قطعی هر کاربری بدون شک امروزه با نحوه کارکرد فیلتر…

1 ساعت ago

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 روز ago