برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن مناسب اسپاتیفای Xd VPN

دانلود Xd VPN با لینک مستقیم

هر کاربری در ایران امروزه به طور قطع به وی پی ان نیاز پیدا خواهد کرد. بدین دلیل که اکثر شبکه های مهم و سایت های مهم دنیا در کشور ما فیلتر می باشند. که این فیلترینگ ها هم بسیار آزار دهنده می باشد و کاربران را خیلی اذیت می کند. از این رو برای شما در این مقاله فیلتر شکن Xd VPN را معرفی کردیم. این فیلتر شکن از وی پی ان های قابل قبول بازار های اینترنتی به حساب می آید که کاربران از آن راضی می باشند. این فیلتر شکن علاوه بر اینکه در گوگل پلی کاملا رایگان می باشد و نمره بسیار خوبی را دریافت کرده است بسیار هم حجم کمی دارد.

 

این فیلتر شکن قوی نزدیک به 1 میلیون دانلود را کسب کرده است. طبیعتا این حجم از دانلود نشان می دهد که کاربران از این فیلتر شکن رضایت کامل را دارند و شما کاربران گرامی نیز می توانید از آن استفاده نمایید. نکته بسیار مهم در مورد فیلتر شکن قوی و پرسرعت این فیلتر شکن این است که برای شبکه های اجتماعی بسیار مناسب می باشد. یعنی شما می توانید به راحتی علاوه بر اینستا و تلگرام حتی به اسپاتیفای و یوتیوب هم دسترسی داشته باشید.

سرور های مناسب اسپاتیفای Xd VPN

برنامه اسپاتیفای یک نرم افزار مخصوص پخش موزیک به صورت آنلاین و قانونی است. اسپاتیفای چند وقتی است که در بین کاربران ایرانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این نرم افزار یک ماه خدمات رایگان را به شم می دهد اما پس از یک ماه شما باید اکانت خریداری کنید. از آنجایی که Spotify در کشور ما تحریم می باشد برای ورود به آن نیاز به یک فیلتر شکن پرسرعت دارید. فیلتر شکن قوی Xd VPN با سرور های پر سرعتی که دارد می توانید به راحتی ساعت ها اتصالی پایدار را به وجود آورد و شما بدون هیچ قطعی و محدودیتی می توانید در دنیای اینترنت باشید. برای سرویس های موزیکی مانند اسپاتیفای و یوتیوب موزیک باید فیلتر شکن شما بدون قطع و وصلی باشد چون برای کاربران بسیار ناخوشایند است که در هنگام گودادن موزیک اتصال قطع شود.

 

ایمنی اصلی ترین بخش یک وی پی ان

قطعا در کنار پر سرعت بودن یک فیلتر شکن ایمنی و امنیت آن بسیار مهم می باشد. فیلتر شکن کامل باید در مقابل خطرات احتمالی از همه داده های شما به صورت اختصاصی محافظت نماید. که لازم به ذکر است فیلتر شکن Xd VPN از ایمنی بسیار بالایی برخور دار است و کاربران از این بابت کامل راضی بوده اند.

لازم به ذکر است که به دلیل وضعیت بد و ناسازگاری که بین اینترنت ما و سرور های فیلتر شکن به وجود آمد موفق به تست گیری از فیلتر شکن Xd VPN نشدیم.

 

لینک دانلود رایگان و مستقیم فیلتر شکن Xd VPN

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

14 ساعت ago