برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن مناسب ایرانسل BullVPN + نحوه اتصال

تجربه سرعت سریع با بول وی پی ان

بیشتر مخاطبان دنیای اینترنتی برای ورود بدون دردسر به سایت های خارجی و تحریم ها از VPN استفاده می کنند. تا بتوانند به راحتی به سایت های تحذیم شده وارد شوند. همان طور که آگاه هستید ورود آزادانه به شبکه های پخش و شبکه اجتماعی نیازمند فیلتر شکن قوی هستند. با این حال فیلتر شکن BullVPN یک فیلتر شکن مناسب اینترنت ایرانسل می باشد و برای این اینترنت داخلی بسیار قوی کار می کند. فیلتر شکن بول یک وی پی ان رایگان در در دنیای اینترنت می باشد که برای همه قابل اجرا و دانلود می باشد. این وی پی ان در قبال تمام داده هایی که شما در اختیار ان قرار می دهد حفاظت کامل نیز انجام می دهد و یک تجربه دیجیتالی ایمن را برای شما به رامغان می آورد.

 

تغیررات سرور های قوی و محافظت از مشخصات کاربران را در یک نرم افزار ایبمن داشته باشید. این فیلتر شکن سرور های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید به اختیار خودتان مناسب ترین سرور را انتخاب کنید. یک برنامه VPN ساده است که به شما کمک می کند اینترنت را به صورت خصوصی و ایمن را در یک جا داشته باشید. البته لازم به ذکر است که این فیلتر شکن هویت شما را حفظ می کند و تغییراتی در IP شما انجام می دهد. و به شما کمک می کند که به وب سایت ها و برنامه های کاربردی و مورد نیاز شما در سراسر دنیا دسترسی داشته باشید.

حفظ حریم کاربران با فیلتر شکن BullVPN

برنامه نویسان این فیلتر شکن از جدید ترین پروتکل های حفاظتی در این VPN استفاده کرده اند. تا کاربران با خیال راحت و بدون مشکل اتصال شان را برقرار کنند و هیچ شکی از وجود خطرات احتمالی تهدید کننده نداشته باشند. در هر نقطه از جغرافیا که باشید فقط کافی است روی سرور مورد نظرتان کلیک کنید تا به به یک اتصال پایدار و قوی دست پیدا کنید. و مروری امن و سریع را با BullVPN داشته باشید که در قبال همه داده های شخصی شما نیز مسئول می باشد.

نحوه اتصال به این فیلتر شکن در قدم اول باید این فیلتر شکن را دانلود نمایید که برای دانلود آن چندن انتخاب متنوع دارید. یکی از راه کار ها دانلود آن از گوگل پلی می باشد. بعد از دانلود با ورود به داخل این فیلتر شکن باید یک سری اطلاعات را وارد کنید که برای Security داخل نرم افزار می باشد. سپس با انتخاب سرور قوی و مورد تظرتان با یک لمس ساده به وسط صفحه گوشی اتصال خودتان را پدید آورید.

 

دریافت سرور های رایگان و قوی

با داشتن این فیلتر شکن شما به سرور های زیادی دسترسی دارید که کاملا رایگان می باشند. علاوه بر آن این سرور ها هیچ محدودیت اتصالی را ندارد. از این رو برای انجام دانلود های پر حجم می توانید از فیلتر شکن مناسب ایرانسل BullVPN بهره لازم را ببرید. به صورت کلی شما کاربران گرامی با داشتن این فیلتر شکن قوی و کاملا رایگان می توانید به همه خواسته های خودتان نیز برسید.

با عرض پوزش به دلیل قطع و وصلی هایی که این روز ها اینترنت دارد نتوانستین از این فیلتر شکن یک تست سرعت بگیریم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن BullVPN برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago