برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن مناسب ترید و گیم Airguard VPN

تجربه اتصالی سریع و مناسب گیم

در فضای مجازی امروزی شاهد فیلترینگ های زیادی هستیم. که ورود ازاد را برای کاربران به دنیای اینترنت سخت کرده است. در نتیجه شما باید از فیلتر شکن های قوی استفاده کنید. از طرفی امروزه بازار های ترید و بازی های آنلاین در بین کاربران بسیار رواج یافته است. با داشتن فیلتر شکن Airguard VPN شما می توانید به همه چیز دسترسی پیدا کنید. این فیلتر شکن از قوی ترین و جدید های بازار های اینترنت می باشد. که خدمات بدون وقفه و دائمی را در اختیار کاربران نیز قرار می دهد. لازم به ذکر است که می توانید به وسیله این فیلتر شکن در انجام کار های ترید خود نیز سرعت اینترنتتان را تا چندین برابر افزایش دهید.

 

یکی از بخش های مهم در بین فیلتر شکن ها امنیت آن است. که فیلتر شکن بتواند محافظه کارانه برای کاربران نیز عمل کند. از همه مهم تر این فیلتر شکن امنیت فوق العاده ای دارد. که اجازه این کار را به همه مخاطبان و مصرف کنندگان این سرویس می کند. ارائه خدمات سرویس دهی vpn به صورت رایگان تنها با انجام یک کلیک ساده جهت برقراری اتصال امکان پذیر نیز می باشد. در ادامه مقاله به همه نقطه ضعف ها و ویژگی های این وی پی ان قوی نیز می پردزایم.

Airguard VPN مناسب برای بازی های آنلاین

امروزه در بین کاربران می بینیم که بازی های آنلاین بسیار رواج پیدا کرده است. فیلتر شکن ها می توانند در سرعت شما برای گیم زدن تاثیر بسزایی بگذارند. وی پی ان ها به وسیله سرور های خود می توانند پینگ شما را به کلی بهتر کنند. فیلتر شکن Airguard VPN دارای یک سری سرور های پر سرعت می باشد که برای انجام بازی های آنلاین بسیار عالی می باشند. این سرور ها پینگ و سرعت شما را چندین برابر بهتر می کنند. تا شما کاربران رگامی بتوانید یک اتصال قوی و بدون مشکل را داشته باشید.

 

امکان اتصال با همه اپراتور ها

کاربران ممکن است از اپاتور های مختلف استفاده کنند. که این مورد باید در فیلتر شکن ها رعایت شود. که سرور های آن ها بتواند اتصالی قوی و بدون وقفه را به کاربران بدهد. فیلتر شکن مناسب گیم و ترید Airguard VPN برای همه اپراتور های داخل ایران مناسب می باشد. به گونه ای که شما می توانید با همه اپراتور های داخلی اتصالی قوی و بدون قطعی را داشته باشید و به انجام کار های خود و وب گردی روزانه خود نیز بپردازید.

دریافت و دانلود رایگان

از طریق لینک دهی که ما برای شما داده ایم شما کاربران محترم می توانید از سایت ما یعنی APKSAZ به دانلود این فیلتر شکن قوی بپردازید. علاوه بر این موضوع انواع فیلتر شکن ها را می توانید شما از این سایت به راحتی دانلود و در باره آن ها اطلاعات کسب نمایید. از طریق لینکی در این زیر قرار داده شده است می توانید فیلتر شکن Airguard VPN را دانلود نمایید.

 

لینک دانلود رایگان فیلتر شکن Airguard VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago