برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن مناسب تلگرام HiVPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن (های وی پی ان)

هر کاربری قطعا امروزه برای یک بار هم که شده به کلمه فیلتر شکن در اینترنت برخورد کرده است. فیلتر شکن ابزاری است که با آن به صورت آزادانه می توان در دنیای اینترنت گردش کرد. علاوه بر آن فیلتر شکن ها ابزاری هستند که می توانند به افزایش کیفیت و سرعت اینترنت کمک کنند. از این رو به خاطر محبوبیت زیادی که شبکه اجتماعی تلگرام در اینترنت دارد برای شما در این مقاله یک فیلتر شکن مناسب تلگرام را معرفی می کنیم. فیلتر شکن مناسب تلگرام HiVPN از جدید ترین فیلتر شکن های داخل گوگل پلی به حساب می اید. در این مدت کمی که وارد بازار های اینترنتی شده است توانسته است توجه کاربران را نیز به خود جلب کند.

 

 

شما این فیلتر شکن را می توانید به صورت کاملا رایگان از فروشگاه گوگل پلی دانلود نمایید. علاوه بر آن به دلیل فیلتر بودن گوگل پلی اگر به فیلتر شکن دسترسی نداشتید می توانید با لینک مستقیم فیلتر شکن های وی پی ان را از سایت ما دانلود نمایید. این فیلتر شکن می تواند به راحتی حجیم ترین فایل ها را در داخل کانال های تلگرام باز کند. این امر بسیار برای کاربران خوشایند بوده است. علاوه بر آن می توانید شما بدون هیچ محدودیت زمانی به فیلتر شکن HiVPN متصل باشید و سرعت بسیار بهتری از پروکسی های محدود تلگرام بگیرید.

سرعت بالا و پر قدرت بودن فیلتر شکن HiVPN

مهم ترین قسمت هر فیلتر شکن بدون شکن قوی بودن و سرعتی است که سرور ها به شما می دهند. این فیلتر شکن دارایداشتن بیش از 50 تا سرور فعال از کشور های گوناگون جهان است. که این خود به نوعی می تواند خیلی کار را برای کاربران آسان کند. به این دلیل که اگر سروری با اینترنت شما سازگاری نداشت می تواند به باقی سرور های پر سرعت وی پی ان متصل شوید. باید این را اظافه کنیم که سرور های پرسرعت HiVPN برای همه اینترنت های داخلی کشور مناسب می باشد. شما کاربران می تواند با اپراتور های ایرانسل ، همراه اول ، سامان تل و حتی وای فای هم به سرور های قوی این فیلتر شکن متصل شوید.

علاوه بر سرعت بسیار بالا این فیلتر شکن از ایمنی و امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. هر کاربری قطعا می خواهد که هنگام اتصال به وی پی ان از داده های آن به صورت اختصاصی محافظت شود. فیلتر شکن های وی پی ان این کار را به صورت اختصاصی برای شما انجام می دهد و اجازه هیچ دسترسی را به داخل اطلاعات شخصی شما کاربران گرامی نمی دهد. از این رو شما با یک فیلتر شکن کامل طرف هستید که هم از لحاظ ایمنی و هم سرعت بسیار بی نقص می باشد. به صورت کلی با دانلود و نصب کردن فیلتر شکن HiVPN شما از هر ابزار دیگری بی نیاز خواهید ماند.

 

لازم به ذکر است که به دلیل وضعیتی که اینترنت در این روز ها دارد و قطع و وصلی های مداوم نتوانستیم از فیلتر شکن HiVPN یک تست سرعت بگیریم و در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم.

 

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن رایگان HiVPN برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

12 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago