برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن نامحدود Titan Guard VPN با لینک مستقیم

اتصالی ایمن و نامحدود با تیان وی پی ان

هر کاربری امروزه مشکل اتصال راحت و بدور از تحریم های اینترنتی است. از این رو یک اتصال با محافظ و قوی می تواند برای شما بسیار حیاتی و مهم باشد. فیلتر شکن ها ابزاری هستند که در این باره می تواند کمک والایی را به شما بکنند. یکی از این فیلتر شکن ها Titan Guard VPN می باشد که بسیار نامحدود است. این فیلتر شکن علاوه بر حفاظت از حریم خصوصی به وجود آوردن یک فضای ایمن سرعت بسیار بالایی را در اختیارتان قرار می دهد. به گونه ای که شما به هر بخشی از دنیای اینترنت بخواهید دسترسی داشته باشید. تیتان در بین کاربران محبوبیت زیادی دارد و با توجه به اوضاع کشور ما کاربرد زیادی دارد.

 

 

این فیلتر شکن رایگان است و شما می توانید با نهایت سادگی و بدون هزینه ای آن را دریافت کنید. با اتصال به این فیلتر شکن شما هنگام ورود به قسمت های تحریم شده و سایت های خارجی هیچ مشکلی نخواهید داشت. علاوه بر ان برای همگان در دسترس است و قابل دانلود برای همه گوشی های آندروید می باشد. در صورتی که بعضی ار نرم افزار ها باید از اندروید بسیار بالایی برخور دار باشید تا بتوانید آن نرم افزار را داخل گوشی خود اجرا کنید. اما Titan Guard VPN برای همه گوشی های آندروید مناسب است.

سرور های پرسرعت Titan Guard VPN

بعضی از وی پی ان ها هستند که برای استفاده از آن ها باید سرور ها را بخرید و به آن اظافه کنید. اما فیلتر شکن نامحدود Titan Guard VPN دارای بیش از 30 سرور فعال از نقط گوناگون جهان است. که کاملا هم رایگان برای کاربران قابل استفاده است. از طرفی اتصال شما کاملا به سرور ها وابسته است از این رو باید فیلتر شکن قابل استفاده شما سرور های قوی داشته باشد. این فیلتر شکن به شما اجازه می دهد که به هر سایت و برنامه ای که می خواهید ورود شوید. به دلیل سرور های پرسرعت و قوی ان هیچ محدودیتی را شما تجربه نمی کنید.

 

این فیلتر شکن هیچ محدودیتی را در دانلود ندارد. یعنی که شما می تواند همیشگی به آن متصل شوید و با آن کار کنید بدون اینکه برای شما محدودیت در حجم و تایم اتصال داشته باشد. به صورت کلی شما با داشتن این فیلتر شکن از هر گونه ابزار دیگری ناخواسته بدون نیاز خواهید ماند.

اتصال فوری و یکسره

شما کاربران به راحتی و آسانی حداکثر فقط با یک لمس ساده سپس با انتخاب سرور هایی که برای شما به نمایش گذاشته می شود. می توانید به این فیلتر شکن Titan Guard VPN متصل شوید. البته بعضی اوقات بهتر است که بگذارید سرور ها را به صورت خودکار خود نرم افزار برای شما انتخاب کند. به دین دلیل که از وضعیت اتصال شما با خبر است و بهترین سرور را برای شما منتخب می کند و در اختیار شما قرار و اتصالی پایدار را به شما می دهد.

لارم به ذکر است که به دلیل قطع و وصلی هایی که اینترنت در این روز ها دارد موفق به گرفتن تست سرعت از این فیلتر شکن نشدیم.

 

لینک دانلود رایگان مستقیم Titan Guard VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago