برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن هیراد وی پی ان با لینک مستقیم

سرور های پرسرعت Hirad VPN

هر کاربری امروزه به دنبال یک وی پی ان پر سرعت می باشد. به دلیل اینکه اکثر شبکه های اجتماعی معتبر و سایت های مهم دنیا در کشور ما فیلتر می باشند. از این رو اکثریت مردم به یک وی پی ان قوی و پرسرعت نیاز پیدا کرده اند. فیلتر شکن هیراد وی پی ان جزو فیلتر شکن هایی است که از لحاظ سرعت واقعا بی نظیر می باشد و سرور های آن بسیار قوی می باشند. استفاده از سرور های هیراد وی پی ان به گونه ای است که شما کاربران می توانید به صورت نامحدود هم از لحاظ دانلود و هم از لحاظ زمانی از آن استفاده کنید. به طور کلی Hirad VPN از لحاظ سرعت بی نقص برای شما عمل می کند و شما با آن می توانید دانلود های خودتان را با بهترین سرعت انجام دهید.

 

به علاوه آن شما می توانید با اتصال به سرور های فیلتر شکن هیراد بازی های آنلاین حال حاضر دنیا را انجام دهید. بازی هایی مثل پابجی برای اجرا کردنشان به پینگ خوبی نیاز دارند و بعضی وقت ها هست که خود اینترنت به تنهایی نمی تواند این پینگ مناسب را تامین کند. با اتصال به سرور های این فیلتر شکن می توانید پینگ و سرعت اینترنت خود را بهبود ببخشید و با خیالی راحت به سراغ رقیب هایتان بروید.

طراحی خاص و شیک هیراد وی پی ان

شما کاربران گرامی هنگامی که وارد این فیلتر شکن می شوید با یک محیط و فضای ساده روبه رو خواهید شد. که این سادگی کار به شما اجازه می دهد به راحتی از تمام امکانات داخل فیلتر شکن استفاده نمایید. بک گراند این فیلتر شکن کاملا یک دست می باشد و رنگ بندی های آن بسیار یکنواخت و جذاب می باشد. در کل هیراد وی پی ان یک طراحی خاص و شیک دارد که از این لحاظ می توان آن را یم ویژگی خوب این برنامه دانست.

قابلیت اتصال روی همه اینترنت های کشور

یکی از مهم ترین ویژگی های فیلتر شکن Hirad VPN این است که می تواند به همه اینترنت های داخل کشور اتصال یابد. و برای همه اینترنت ها یعنی ایرانسل ، همراه اول ، رایتل سرور های جداگانه دارد و شما می تواند به آن متصل شوید. البته با توجه به بررسی هایی که تیم ما بر روی این فیلتر شکن انجام داده اند بر روی خط ایرانسل این فیلتر شکن بسیار خوب و بهتر از بقیه کار می کند اما اینگونه نیست که با خط های دیگر نمی توان به آن متصل شد. با خط های دیگر هم می توان به فیلتر شکن هیراد متصل شد ولی سرعت آن چندان جالب و کاربردی نمی باشد.

 

باید این را اظافه کنیم که به دلیل سرعت بد اینترنت در این چند وقت اخیر و ناسازگاری با سرور های داخل وی پی ان موفق به گرفتن تست سرعت از فیلتر شکن هیراد نشدیم. اما این وضعیت موقتی می باشد و در کوتاه ترین وقت ممکن برطرف خواهد شد.

 

دانلود فیلتر شکن هیراد وی پی ان با لینک مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago