برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن پرسرعت عقاب برای سیستم عامل آندروید

نحوه راه اندازی و اتصال با بارگیری

مطمئنا برای همگی اتفاق افتاده که خواستید به یک سری سایت های خراجی مراجعه نمایید اما با یک ارور و خطا روبهرو شده ای. این خطا ناشی از تحریم های به وجود آمده بر روی یکسری از بخش های اینترنت است. کا مسئولان اینترنتی در کشور ما این کار را انجام داده اند. از این رو برای ورود آزادانه کاربران به اینترنت نیاز به یک فیلتر شگن قوی دارند. فیلتر شکن پرسرعت عقاب یک فیلتر شکن کاملا ایرانی می باشد که برنامه نویسان آن ایرانی هستند. که با توجه به شناختی که بر روی فیلترینگ های به وجود آمده دارند یک ابزار بسیار قوی و کاربردی را طراحی کرده اند. که به وسیله آن شما می توانید به راحتی همه تحریم ها را دور بزنید و ورود آزادانه به فضای مجازی را داشته باشید.

 

این فیلتر شکن قوی برای همگان به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. به گونه ای که هیچ هزینه ای لازم نیست بابت آن پرداخت نمایید و به راحتی و بدون هیچ هزینه ای از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است این فیلتر شکن دارای یک محیط بسیار نوستالژیک و ایرانی دارد که شما را به دوران کودکی میبرد. با توجه به ساختار و تصویز هایی که در بک گراند فیلتر شکن وجود دارد و بسیار هم جذاب می باشند.

کارایی ساده و اتصال راحت

با دریافت و ورود به فیلتر شکن عقاب شما با یک نرم افزار بسیار سبک و کاربردی طرف هستید. به گونه ای که تمام عملیات های ورود و اتصال به این فیلتر شکن به صورت خودکار انجام می گیرد. حتی شما کاربران گرامی به قسمت سرور های دسترسی ندارید که این خود یک ضعف حساب می شود. اما فیلتر شکن خروس قندی به صورت اتوماتیک سرور مناسب را برای شما برمی گزیند و انتخاب می کند. به گونه ای که در فرایند اتصال شما هیچ اجازه و دسترسی ندارید. برای اتصال به این فیلتر شکن هم در نهایت سهولت و سادگی با یک لمس ساده بر روی صفحه می توانید به سرور مناسب متصل شوید.

 

دریافت راحت و رایگان فیلتر شکن پرسرعت عقاب

این فیلتر شکن فقط برای سیستم عامل آندروید مناسب و کارایی دارد. به گونه ای که هنوز برای باقی سیستم عامل ها عرضه و ساخته نشده است. برای دانلود این فیلتر شکن لازم است به فروشگاه گوگل پلی بروید و در آنجا به وسیله اتصال به فیلتر شکن این وی پی ان را دانلود نمایید. یا اگر به وی پی ان قوی برای دانلود فیلتر شکن عقاب دسترسی ندارید می توانید به راحتی و با لینک دهی کاملا مستقیم و ایمن از سایت داخلی ما یعنی Apksaz این فیلتر شکن بی نقص و قوی را دانلود نمایید.

 

در این قسمت تست سرعتی از فیلتر شکن عقاب می گیریم و برای شما کاربران آپلود می نماییم:

 

خب همان جور که خودتان نظاره گر بودید سرعت این فیلتر شکن بسیار بالا بوده و تا حدی سرعت دانلود شما را به بیش از 20 مگابایت در ثانیه می رساند.

 

دانلود فیلتر شکن رایگان فیلتر شکن عقاب با لینک مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

18 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

18 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

18 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago