دانلود فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید PicoVPN رایگان از بازار

دانلود رایگان و بدون پیش نیاز وی پی ان

مطمئنا امروزه همه کا رکردن با گوشی را بلد هستند. که فضای اینترنت و عصر فناوری های دیجیتال و اینترنتی می باشد. اما خب محدودیت ها کاربران را محدود کرده اند. که باید از خدمات خاص و قوی استفاده کنند تا بتواند از همه چیزی که می خواهند در اینترنت برسند. فیلتر شکن PicoVPN دارای سرعت بالا و بسیار پرسرعت همچنین قوی و در سال جاری جدید هم می باشد. که شما کاربران گرامی می توانید کاملا رایگان این فیلتر شکن را از بازار و شبکه های دیگر همانند گوگل پلی نیز دانلود کنید. پس لازم است تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید که قرار است کاملا جزئی به فیلتر شکن پیکو بپردازیم.

 

خدمات یک فیلتر شکن بسیار مهم و اساسی می باشد. که باید به گونه ای خدمات را در اختیار کاربران قرار دهد که به هیچ ابزار دیگری نیز نیاز نداشته باشد. اینترنت بهینه و مصرف کم اینترنت از قابلیت های مهم این فیلتر شکن می باشد. که شما این مورد را می توانید کاملا در نرم افزار کم حجم و سبک PicoVPN ببینید. این برنامه برای همه مناسب و از هیچ گونه محدودیت سنی نیز برخور دار نمی باشد.

پورت اختصاصی سرور های PicoVPN

لازمه هر کاربری امروزه یک فیلتر شکن قوی می باشد. که این سبک از نرم افزار ها دارای چند اصل و نکته مهم می باشد. که باید به خوبی رعایت شوند. یکی از این موارد سرور های قوی با پورت و گسترده آنتی وسیعی باشد. این مورد را در هر فیلتر شکنی نمی بینید. اما با دانلود و دریافت وی پی ان PicoVPN می توانید کاملا صاحب سرور های قوی با پورت های گسترده در آنتن دهی باشید. علاو بر آن می توانید در سیستم عامل های آندروید به این فیلتر شکن به سرعت بی نهایت و سریع خود برسید.

 

پشتیبانی از زبان های بین المللی

با وارد شدن به فیلتر شکن PicoVPN یک گزینه برای شما کاربر های عزیز نمایش داده می شود. که شما باید زبان پیش فرض برای شروع کار با نرم افزار را انتخاب کنید. این فیلتر شکن دارای اکثر زبان های بین المللی دنیا می باشد. اما خب متاسفانه زبان شیرین فارسی را نیز پشتیبانی نمی کند. علاوه بر آن کلمات و بخش های این فیلتر شکن بسیار ساده و خوانا می باشد. تا در صورتی که به زبان های خارجه هم تسلط نداشته باشید به راحتی با این نرم اقزار کاربردی کار های روز مره خود را به راحتی انجام دهید.

لازم به توجه می باشد که این سرور ها محدود می باشند. یعنی فیلتر شکن PicoVPN دارای سرور های کم و محدودی می باشند. علاوه بر آن به دلیل سرعت بد و بسیار پایین اینترنت کشور ما تیم کاری ما موفق به تست گیری از سرعت فیلتر شکن پیکو نشدند. اما این سرور های محدود می تواند بهترین خدمات ممکن را به شما عزیزان دل بدهند. از همه نظر این فیلتر شکن را بررسی کردیم امیدواریم که این مقاله برای شما مفید نیز واقع شده باشد.

 

دانلود سریع فیلتر شکن PicoVPN 

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “دانلود فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید PicoVPN رایگان از بازار”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *