دانلود فیلتر شکن پرسرعت قوی ورسوس Versus VPN

اتصالی راحت و فوری به وی پی ان

امروزه در فضای مجازی شاهد اعمال فیلترینگ های بسیار قوی هستیم. که اجازه ورود شما را به بسیاری از سایت ها و شبکه های خارجی و داخلی نیز محدود کرده است. از این رو برای دسترسی آزاد به این موارد باید از یک فیلتر شکن قوی استفاده کنید. فیلتر شکن پرسرعت قوی ورسوس این امکان را به شما می دهد که به همه بخش های فضای مجازی دسترسی داشته باشید. فیلتر شکن ورسوس برای همه کاربران مناسب می باشید و هیچ گونه محتوای غیر اخلاقی و بد را ندارد. از این رو باعث شده است که با هر سن و سال می توانید از این نرم افزار به راحتی استفاده لازم را ببرید.

 

برای این فیلتر شکن مهم ترین اصل سرعت می باشد. بدون شک اصلی ترین و مهم ترین قابلیت این فیلتر شک سرعت بالا و قوی آن می باشد. Versus VPN از لحاظ سرعت جزو تاپ ترین ها و بهترین ها به شمار می رود. که به شما این امکان را می دهید به راحتی به همه قسمت های فضای مجازی دسترسی پیدا کنید. علاوه بر آن لازم به ذکر است که اجازه ورود و دسترسی شما را به راحتی صادر می کند. این فیلتر شکن کاملا رایگان در اختیار تمامی کاربر ها قرار داده شده است.

آپدیت مداوم سرور ها جهت افزایش سرعت

این فیلتر شکن دارای سرور ها بالا با حجم نامحدود می باشد. که البته این سرور ها به صورت مداوم و در زمان مشخص آپدیت و بروز رسانی می شوند. این اقدام در جهت افزایش سرعت اینترنت شما صورت می گیرد. البته لازم به ذکر است که فیلتر شکن ورسوس فقط برای رفع فیلترینگ های شدید کاربرد ندارد. شما می توانید با اتصال به این فیلتر شکن سرعت اینترنت خود را چندین برابر کنید. با این کار شما می توانید افزایش سرعت تضمینی را داشته باشید. که در انجام گیم های آنلاین می تواند پینگ شما را به بهترین حالت ممکن برساند و از رقیبان خود دست کمی نداشته باشید.

 

دارای قابلیت جالب کیل سوئیچ

یکی از مهم ترین قابلیت های هر فیلتر شکن KILL SWITCH می باشد. که این قبلیت باعث می شود که امنیت شما چندین برابر شود. این مورد به شما کمک می کند که حریم خصوصی شما حفظ شود و وضعیت آی پی شما هیچ گونه تغییری نکند. با این اقدام صورت گرفته هویت شما کاملا ناشناش و نامشخص باقی می ماند. که باعث می شود فیلتر شکن موقعیت فعلی شما را در اختیار هیچ کسی قرار ندهد و به صورت کاملا رایگان بتواند به سرور کشور دیگری به راحتی هرچه تمتم تر متصل شوید.

سرعت بالا + تست سرعت

بدون شک سرعت بالای اینترنت را می توانید از فیلتر شکن ورسوس دریافت کنید. این فیلتر شکن به دلیل سرعت بالایی که دارد در بین بهترین فیلتر شکن ها قرار گرفته است. در این قسمت می توانید شاهد سرعت بالای این فیلتر شکن باشید. که به شما کمک می کند با بهترین سرعت دانلود ها و آپلود های خودتان را انجام دهید.

 

لینک دانلود فیلتر شکن ورسوس برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *