برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن پرسرعت قوی Sacred Elephant VPN

برقراری اتصال بدون دردسر و یک کلیک

هر کدام از کاربران اینترنت امروزه در کشور ما به یک فیلتر شکن پرقدرت و پرسرعت نیاز دارند. بنابراین همه کاربران به دنبال همچین فیلتر شکنی هستند. فلتر شکن پرسرعت قوی Sacred Elephant VPN جزو اون دسته از نرم افزار های مهم و کاربردی برای آندروید حساب می شود. اما خب هنوز هم این فیلتر شکن در چارت های فروشگاه گوگل پلی رتبه خوبی را دارد و تاکنون ای فیلتر شکن سیر پیشرفت و صعودی را در پیش گرفته است.

مهم ترین نکات در مورد فیلتر شکن

این فیلتر شکن یکی از با امنیت ترین برنامه های دنیا به حساب می آید. چون هنگام وارد شدن به آن و وصل شدن به این VPN تمام اطلاعات گوشی شما و حریم شخصی تان رمز نگاری می شود. و هیچ اجازه و دسترسی به داده های محرمانه کاربران برای فعالیت و دسترسی هکر ها و افراد ناشناس داده نخواهد شد.

 

در کنار امنیت بالای این فیلتر شکن باید به این که هنگام متصل شدن به آن دیگه خبری از تبلیغ های آزار دهنده و رو مخی نیست. در بین کاربران این نکته بسیار مهم و کاربردی می باشد که هیچ کاربری در هنگام برقراری اتصال با این موارد برخورد نکند. پس می توان روی این موصوع حساب برد و از تجربه بدون تبلیغ نهایت لذت را ببرید.

سرعت بالای این فیلتر شکن را هم باید از ارکان اصلی موفقیت آن دانست. این فیلتر شکن برای همه خط های درون کشور ما مناسب است و در بروز رسانی جدید آن سرعت آن بهبود خوبی داشته است. اگر همه این نکات را دور هم جمع ببندیمSacred Elephant VPN یعنی یک فیلتر شکن کامل و بدون نقص پس این تجربه بی نظیر را از دست ندهید.

مراحل نصل و نحوه استفاده از Sacred Elephant VPN

همه فیلتر شکن هایی که شما در راستای برقراری ارتباط با آن کانکت می شوید. یک سری مراحل خاص را دارد. که در فیلتر شکن قوی و پرسرعت Sacred Elephant VPN این موارد بسیار ساده و دم دستی می باشند. به گونه ای که شما به راحتی می توانید به این نکات استوار و مسلط باشید.

 

  1. نخستین گام برای هر نرم افزاری دانلود آن است. برای دانلود فیلتر شکن Sacred Elephant VPN شما می توانید فایل آ« را در همین صفحه سایت ما دانلود بکنید بدون نیاز به فیلتر شکن و پیش نیاز های دیگر اما خب اگر بخواهید این فیلتر شکن را از گوگل پلی دانلود بکنید شما به فیلتر شکن احتیاج خواهید داشت چون فروشگاه گوگل پلی در کشور ما تحریم می باشد.
  2. مرحله دوم نصب سریع و آسان آن است. پس از دانلود فایل آن شما باید این فایل را در گوشی خود نصب بکنید و سپس آن را اجرا کنید.
  3. مرحله سوم وارد شدن به برنامه است. هنگام وارد شدن به برنامه یک منو برای شما باز می شود که شامل دو زبان فارسی و انگلیسی است. شما باید یکی از این زبان ها را انتخاب کنید که ادامه کار را با آن زبان پیش بروید.
  4. در نهایت شما با انتخای مناسب ترین سرور می توانید یک اتصال قوی و بسیار قوی را داشته باشید. که به همه قسمت های اینترنت اجازه ورود و دسترسی بدون محدودیت را داشته باشید.

 

دانلود سریع فیلتر شکن Sacred Elephant VPN

alvand

Recent Posts

دانلود تنها فیلتر شکن فعال در ایران Nox VPN مخصوص آندروید

اتصال راحت و بدون محدودیت به ناکس وی پی ان در این روز ها که…

21 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی جدید و پرسرعت دینو DinoVPN

دانلود با لینک مستقیم + تست سرعت در فضای مجازی امروزه که همه و اکثر…

22 ساعت ago

دانلود راحت با لینک مستقیم فیلتر شکن پر سرعت رایگان Foxy VPN

رایگان به صورت مستقیم برای آندروید امکان این مورد که هر کاربری امروزه به فیلتر…

22 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع و نامحدود مجانی Air VPN + لینک دانلود

نصب درجا و امکان رفع فیلترینگ محدودیت های اینترنتی یا فیلترینگ یا به اصطلاح قفل…

22 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع پرقدرت و رایگان Horse VPN

 نحوه نصب و برقراری ارتباط رایگان اگر از دید یک کاربر ایرانی بخواهیم وارد اینترنت…

2 روز ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت و کم حجم SpiderNet VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن جدید سپایدر نت این روزها با وجود محدودیت فراوانی که در…

2 روز ago