دانلود فیلتر شکن پرسرعت و ایمن ShieldVPN

دانلود فیلتر شکن ShieldVPN برای آندروید

به طور قطع وی پی ان ها مهم ترین ابزار اینترنتی به حساب می آیند. با استفاده از فیلتر شکن ها می توانید از دست تحریم های اعصاب خورد کن فرار کنید. به گونه ای که آن سایت نتواند شما را شناسایی کند.  به صورت کلی یکی از راه های رهایی از فیلترینگ ها بدون شک فیلتر شکن می باشد که بهترین راه  هم می باشد. به عبارتی شما کاربران با داشتن فیلتر شکن پرسرعت و ایمن ShieldVPN به همه چیز دسترسی خواهید داشت. با اتصال به این ابزار اینترنتی شما به همه جا های اینترنت بدون هیچ مشکلی می توانید دسترسی داشته باشید. در ادامه این مقاله به صورت کامل این فیلتر شکن را مورد بررسی و نقد قرار می دهیم.

 

این فیلتر شکن برای همگان رایگان می باشد. شما به راحتی و با رفتن به داخل فروشگاه گوگل پلی با سرچ کردن اسم ShieldVPN می توانید آن را دانلود کنید و داشته باشید. بعضی از کاربران هم ممکن است به وی پی ان دسترسی نداشته باشند تا وارد گوگل پلی شوند. از این رو ما لینک مستقیم دانلود این فیلتر شکن را برای شما قرار داده ایم و از این بابت هیچ نگرانی نیز نداشته باشید.

با ShieldVPN از حریم خود محافظت کنید

یک فیلتر شکن کامل باید بتواند در مقابل خطر های احتمالی بتواند حفاظت های لازم را انجام دهد. شما کاربران گرامی هنگام اتصال به این فیلتر شکن در واقع یک ضد ویریوس هم نصب کرده اید. به این دلیل که این فیلتر شکن در مقابل همه اطلاعات شخصی شما مسئول است و از آنها محافظت می کند. هنگام اتصال به ShieldVPN سرور های آن رمز نگاری می کنند همه داده های شما را و این کار باعث می شود که هر کسی به داده های شما دسترسی نداشته باشد.

 

با اتصال به شیلد وی پی ان به چه چیز هایی دسترسی خواهید داشت؟

شما کاربران گرامی با اتصال به این فیلتر شکن می تواند تا ساعت ها گیم بزنید. به دلیل پینگ خوب و اتصال پایدار بدون قطعی که در اختیار شما قرار داده می شود. شما می توانید به راحتی و با بهترین پینگ ممکن به انجام بازی های آنلاین خود بپردازید. علاوه بر آن شما کاربران گرامی می توانید به هر شبکه اجتماعی که بخواهید دسترسی داشته باشید. به راحتی می توانید در یوتیوب فیلم ها را با بهترین کیفیت تماشا کنید. و از بابت سرعت خودتان کاملا خاطر آسوده باشید. به صورت کلی با فیلتر شکن ShieldVPN شما به همه قسمت های اینترنت دسترسی دارید و هیچ چیزی نمی تواند سد راه شما شود.

 

با عرض پوزش متاسفانه به دلیل سرعت نه چندان جالب و بسیار ضعیف اینترنت موفق به تست گیری از شیلد وی پی ان  نشدیم.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن ShieldVPN به صورت کاملا رایگان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *