دانلود فیلتر شکن پرسرعت و رایگان eEagle VPN

دریافت رایگان و به صورت مستقیم

در فضای مجازی امروزه شاهد ایجاد یک فضای محدود شده هستیم. که فیلترینگ نامیده می شود و دلایل مختلفی دارد. برای رهایی از دست این مشکل ها باید شما کاربران عزیز از فیلتر شکن ها استفاده کنید. فیلتر شکن eEagle VPN از فیلتر شکن های جدیدی می باشد که در سال 2023 عرضه شده است. این وی پی ان پرسرعت و رایگان می باشد. به گونه ای که به راحتی می توانید اتصال خود را بدون هیچ نیازی برقرار کنید. و به همه بخش های اینترنت به راحتی دسترسی داشته باشید. این وی پی ان هیچ گونه محدودیتی را برای کاربران در نظر نگرفته و همه کاربران بدون محدودیت سنی به راحتی می توانند از این فیلتر شکن استفاده کنند. این فیلتر شکن دارای حجم مناسبی است که می توانید به راحتی آن را دانلود کنید.

 

 

استفاده دائم و همیشگی و بدون هیچ گونه قطعی از طریق eEagle VPN امکان پذیر است. این فیلتر شکن دارای سرویس های خدماتی رایگان می باشد که شما می توانید از همه قابلیت های این فیلتر شکن به صورت رایگان استفاده کنید. نکته قابل توجه امنیت بالای آن است که می تواند اتصالی ایمن و بدون هیچ گونه خطری را برای شما برقرار کند. در ادامه مقاله به صورت اختصاصی به امنیت این فیلتر شکن پرداخته ایم.

امنیت سیف و فوق العاده eEagle VPN

باید توجه داشت که امنیت یک فیلتر شکن بسیار نکته مهم و حیاتی می باشد. از این رو لازم از فیلتر شکن شما بتواند از داده های شخصی و حریم شخصی شما محافظت نماید. فیلتر شکن پرسرعت و رایگان eEagle VPN دارای یک امنیت بسیار بالا و سپری غیر قابل نفوذ می باشد. که از همه اطلاعات شخصی شما به وسیله کد های پیشرفته آن ها حفاظت می کند. از همه مهم تر باید به این ویژگی نیز توجه کرد و با خیال راحت به انجام بازی ها و یا وب گردی های روزانه خود بپردازید بدون هیچ گونه خطری.

 

 

دارای قابلیت کیل سویچ

بعضی وقت ها امکان این وجود دارد که اتصال شما به خاطر وضعیت بد اینترنت قطع شود. از این رو فیلتر شکن شما باید بتواند به محض دریافت آنتن اینترنت این اتصال را دوباره برقرار کند. از همین رو این ویژگی را کیل سویچ می نامند. که باعث می شود از داده های شما حتی در قطع شدن اتصال هم همچنان محافظت کند. این کار باعث می شود که امنیت شما دقیقا چندین برابر نیز بیشتر شود.

سرور های سریع و ایمن

یکی از اصلی ترین بخش های هر فیلتر شکن هم باید به سرور ها نیز اشاره کرد. که در اتصال شما دست اصلی را دارد و باعث می شود که سرعت شما هم بیشتر شود. در اکثر کشور ها امروزه یا از DNS های سریع یا از فیلتر شکن ها برای بهبود یافتن سرعت اینترنت استفاده می کنند. این مورد برای کاربران گیمر ها و افرادی است که به سرعت بالا و پینگ پایینی نیاز دارند. از همین رو فیلتر شکن eEagle VPN می تواند در این مورد کمک بالا و بسیار خوبی را به شما بکند.

 

دانلود فیلتر شکن eEagle VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *