دانلود فیلتر شکن پرسرعت و رایگان Loki VPN

دانلود فایل دانلود لوکی وی پی ان

دسترسی بهتر به سایت های محدود شده در اینترنت فقط کافی است. از یک فیلتر شکن ایمن و پر سرعت استفاده کنید. تا بتواند علاوه بر شکن تحریم ها بتواند امنیت کامل را تضمین کند. پس کاربران میتوانند با Loki VPN به همه سایت های تحریم شده دست یابند. فیلتر شکن لوکی از لحاظ امنیت و خدمات دهی رایگانی که به شما می دهد بسیار خوب عمل کرده است و این ویژگی ها آن را نسبت به سایر رقبا در رتبه های بالاتر جا داده است.

 

اتصال به سرور های زیاد Loki VPN

دسترسی به سرور های مختلف از آپشن هایی است که این فیلتر شکن دارد و با آن می توان به بیش از 300 سرور متصل شد. استفاده از سرور های مختلف و ازادی انتخاب که به چه سروری متصل شوید کار را برای شما کاربران عزیز خیلی آسان کرده است. در کشور ما به خاطر وضعیت نه چندان جالب اینترنت و سرعت پایین آن دسترسی به برخی از سایت و برنامه ها را محدود کرده است که با این فیلتر شکن شما می توانید نه تنها در ایران بلکه در هر موقعیت جغرافیایی که باشید به سرور های مختلف وصل شد.

تعدادی از سرور های پر کاربرد

  • فرانسه
  • هلند
  • ایالات متحده
  • هند
  • روسیه
  • اوکراین

 

 

تجربه ساده و بسیار خاص

می توان بعد از امنیت و سرور های زیادی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد. باید به کارایی ساده و دل نوازی که دارد بپردازیم. محیط برنامه به گونه ای است که کاملا شما را جذب خود می کند. به طوری که هنگام وصل شدن اسبی را نشان می دهد که در حال حرکت است و حالت انیمیشن را دارد و کاملا شما کاربران عزیز را جذب خود می کند. از رنگ بندی های این نرم افزار هم نباید به راحتی گذر کرد. با رفتن به بخش تنظیمات شما می توان دسترسی های لازم را نیز به این فیلتر شکن بدهید. در گوشه بالا سمت راست میتوانید شما به بخش تنظیمات بروید و تنظیمات دلخواه خود را بر روی آن اجرا کنید.

 

سرعت بالا و پینگ پایین

سرعت بالا و داشتن پینگ مناسب مشکلی است که شاید هر فیلتر شکنی نتواند برای شما به ارمغان آورد. اما Loki VPN از لحاظ سرعت بسیار خوب عمل کرده است و شما کاربران عزیز می توانید به آسانی به اجرای برنامه هایی مانند یوتوب و بازی هاای آنلاین موجود در دنیای اینترنت بپردازید.

این نرم افزار به شما آزادی و امنیت کامل را می دهد که در هر وب سایتی گردش کنید و هر برنامه دلخواهی را بار کنید. فیلتر شکنی با اتصال ساده و سریع و با داشتن بارگیری بیش از هزاران توسط کاربران در کارنامه خود توانسته است در بین فیلتر شکن ها جایگاه خوبی را کسب کند.

 

در این قسمت فیلمی از تست سرعت فیلتر شکن Loki VPN:

 

همانطور که دیدید فضای فضای فیلتر شکن و سرعت اتصال آن بسیار بالا است و با توجه به تست سرعتی که از آن گرفتیم بسیار خوب عمل می کند.

 

دانلود فیلتر شکن رایگان Loki VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *