برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن پرسرعت Armiti VPN + تست سرعت

نحوه برقراری اتصالی ساده و ایمن

در همه کاربران امروزه این مورد دیده می شود که به دنبال یک فضای ایمن و بدون مشکل در فیلتر شکن ها می گردند. از همین رو ما برای شما در این مقاله یکی از بهترین فیلتر شکن ها و پرسرعت ترین ها را معرفی کرده ایم. تا بتوانید اتصالی ایمن و ساده را نیز داشته باشید. فیلتر شکن پرسرعت Armiti VPN از سریع ترین وی پی ان ها می باشد. که مخصوص سیستم های آندرویدی است. لازم به ذکر می باشد که شما می توانید این فیلتر شکن را به صورت همیشگی و بدون قطعی استفاده کنید و از سرعت بالای آن نهایت استفاده ممکن را نیز ببرید. باید دانست که این فیلتر شکن دارای کمترین مصرف ممکن اینترنت را دارد و بسیار به صرفه می باشد.

 

آرمیتی وی پی ان مهم ترین و اصلی ترین بخش آن سرور هایش می باشند. که در اتصال شما کاملا تاثیر مستقیم دارند. به همین خاطر باید وی پی ان سرور های قوی داشته باشد. این VPN دارای سرور های بسیار عالی از نقاط مختلف جهان می باشد. که قشنگ برای باقی فیلتر شکن ها نیز خطو و نشون می کشد. به خاطر سرعت بالایی که دارد می تواند شما را به همه سایت های تحریم شده نیز راه دهد.

قابل اتصال با همه اپراتور ها

بدون شک یکی از مهم ترین قسمت های هر فیلتر شکن سرور های آن می باشند. که فیلتر شکن Armiti VPN در این موضوع واقعا بی نظیر است. سرور هایی که قابل اتصال به همه اپراتور ها می باشد. این مورد کمک بالایی را به کاربران می کند. در صورتی که سرور های زیاد و بدون محدودیتی را در اختیارتان قرار می دهد. لازم به ذکر است که این سرور ها کاملا رایگان هستند و برای شما کار می کنند.

 

نسخه پرمیوم: باید توجه داشت که این فیلتر شکن دارای یک نسخه پولی و پرمیوم است. که به شما خدمات رایکان را نمی دهد و برای استفاده ار آن باید به صورت ماهانه هزینه ای را بپردازید. از همه مهم تر داشتن سرور های VIP می باشد. که از طریق در اختیار شما قرار می گیرد.

Armiti VPN دارای لوکیشن های متنوع

سرور های هر کشور سرعت مختص و امنیت خودشان را دارند. به همین خاطر باید شما گزینه هایی را انتخاب کنید که بتواند هر دوتای این موضوع را داسته باشد. فیلتر شکن Armiti VPN دارای بیشتر از 100 سرور می باشد که برای شما کاربران عزیز قابل استفاده و در دسترس می باشند. از همه مهم تر سرعت بالای این سرور ها با لوکیشن های متنوع می باشند. که می تواند برای شما امکان ورود به هر قسمتی از اینترنت را نیز به وجود می آورد. در صورت کلی با این فیلتر شکن می توانید شما به هر چیزی که می خواهید میرسید.

 

در این قسمت شاهد تست سرعت فیلتر شکن آرمیتی می باشید:

با این سرعت شما به راحتی می توانید به هر چیزی در اینترنت دسترسی داشته باشید و در بازی های آنلاین و انجام دانلود هایتان به بهترین سرعت ممکن دست یابید.

 

دانلود فیلتر شکن Armiti VPN مخصوص آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago