برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن پرسرعت Cheetah VPN به صورت مستقیم

دانلود فیلتر شکن برای آندروید Cheetah VPN

اکثر افرادی که در دنیای مجازی فعالیت می کنند باید برای باز گشایی راحت و افزایش کیفیت اینترنت از وی پی ان استفاده می کنند. بعضی از فیلتر شکن ها نه تنها فیلترینگ ها را برای شما باز گشایی می کنند. به اظافه آن سرعت و کیفیت اینترنت شما را بهتر می کنند که این برای خودش بسیار کمک می کند و مشگل گشا می باشد. فیلتر شکن پر سرعت Cheetah VPN این کار را به خوبی هر چه تمام تر برای شما کاربران گرامی انجام می دهد. به طور کلی با وصل شدن به سرور های چیتا وی پی ان  می توانید اتصالی پایدار داشته باشید و به همه قسمت های دنیای مجازی دسترسی لازم را داشته باشید.

 

فیلتر شکن Cheetah VPN فقط برای سیستم عامل آندروید در فروشگاه های معتبر در دسترس است و برای سیستم های دیگه نظیر IOS و ویندوز عرضه نشده است. شما کاربران فقط با ورودبه گوگل پلی یا سایت های دیگر معتبر می توانید این فیلتر شکن را از فروشگاه گوگل پلی دانلود نمایید. اگر هم که به فیلتر شکن دسترسی ندارید و نمی توانید وارد گوگل پلی شوید می توانید آن را به راحتی از سایت APKSAZ دانلود نمایید.

امنیت بالا هدف اول فیلتر شکن Cheetah VPN

اولین و مهم ترین هدف یک VPN تامین ایمنی داده های شخصی کاربران است. اماچطور از امنیت یک فیلتر شکن می توان مطمئن شد که فیلتر شکنی که استفاده می کنیم ، ایمن می باشد؟ وقتی می‌خواهیم به یک فیلتر شکن متصل شویم باید چندین مراحل را پشت سر بذاریم که ممکن است این مراحل طی شده به صورت اشتباه انجام بشوند که داده های کاربران را در محرض خطرات احتمالی می گذارد.

نکته مهم و قابل توجهی که این فیلتر شکن دارد برخورداری از قابلیت Killswitch است. این قابلیت طوری کار می کند که هنگامی که اتصال شما با فیلتر شکن قطع و وصل می شود تمام اطلاعات را نیز در یک بخش امنیتی نگه می دارد. وقتی که شما به سرور های فیلتر شکن Cheetah VPN متصل می شوید به صورت خودکار تمامی داده و اطلاعات شما را به صورت اختصاصی کد گذاری می کند. از این رو از لحاظ از قوی ترین پروتکل های امنیتی برخور دار خواهی بود.

 

سرور های رایگان و پرسرعت

نکته ای که برای هر فیلتر شکن مهم و بسیار در بین کاربران محبوب می باشد سرعت آن است که به سرور ها ارتباط دارد. وقتی که فیلتر شکن مورد استفاده کاربر از سرعت بالایی برخور دار باشد می تواند به هر سایت و شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشد. با اتصال به سرور های Cheetah VPN در محدود ساعتی که ترافیک اینترنت بسیار بالا می باشد می توانید اتصالی قوی داشته باشید. حتی بعضی از سرور ها پینگ بسیار عالی را به شما می دهند

شما می توانید از طریق لینک زیر به راحتی این فیلتر شکن را برای سیستم عامل آندروید خود داشته باشید. جهت دانلود آسان و بدون هیچ پیش نیازی لینک زیر را کلیک کنید.

در این بخش تست سرعتی از این فیلتر شکن گرفته ایم:

همان طور که دیدید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بسیار بالا می باشد.

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن رایگان Cheetah VPN برای آندروید

 

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم فیلتر شکن نامحدود اوکی Okk VPN

دریافت یکسره و مستقیم وی پی ان اوکی حتی امروزه از کوچک ترین کار های…

8 ساعت ago

دانلود سریع فیلتر شکن قوی پرسرعت Lemon Vpn

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی لیمو امروزه در دنیای اینترنت داشتن وی پی ان مطمئن…

8 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی جدید رایگان Aurora VPN

دریافت رایگان با اتصال بدون قطعی هر کاربری بدون شک امروزه با نحوه کارکرد فیلتر…

8 ساعت ago

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 روز ago