دانلود فیلتر شکن پرسرعت Clear VPN + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن پرسرعت Clear VPN به صورت مستقیم

هر کاربری امروزه به یک فیلتر شکن پر سرعت و سریع نیاز دارد. چون با وجود فیلتر های موجود در ایران برای گشتن آزادانه در اینترنت باید از وی پی ان استفاده کرد. از همین رو تیم ما برای گردش آزاد و بدون هیچ سانسوری در اینترنت فیلتر شکن پرسرعت Clear VPN را به شما معرفی می کند. در این مقاله به صورت دقیق و کامل این فیلتر شکن را مورد بررسی قرار دادیم. به طور دقیق در مورد تمام نقاط قوت و ضعف این فیلتر شکن بحث میکنیم. اول از هر چیزی باید به سرعت این فیلتر شکن پرداخت که مهم ترین و اصلی ترین ویژگی آن به حساب می آید. قطعا سرعت یک فیلتر شکن برای کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است البته باید به این نکته اشاره که فقط سرعت ملاک اصلی نیست.

 

شما با اتصال به این فیلتر شکن می توانید بدون هیچ مشکلی یک اتصال سریع را داشته باشید. وب گردی های روزمره خود را انجام بدهید و از این سرعت نهایت لذت را ببرید. با اتصال به سرور های پرسرعت فیلتر شکن Clear VPN شما می توانید به هر سایت و نرم افزار فیلتر شده ای دسترسی داشته باشید و بدون هیچ مشکلی کار های خود را در حیطه ی اینترنت انجام دهید.

چگونه به فیلتر شکن Clear VPN متصل شویم؟

اول از هر چیزی باید شمما این وی پی ان را در گوشی همراه خود دانلود و سپس نصب کنید. بعد از آن شما با وارد شدن به داخل برنامه با یک صفحه روبه رو خواهید شد. در این قسمت شما اول به سراغ قسمت سرور ها در قسمت پایینی بروید و ذز آنجا بهترین سرور را با توجه به سرعت اینترنتتان انتخاب کنید. پس از انتخاب سرور مورد نظر در نهایت سادگی کار و فقط با یک کلیک می توانید به آن سرور متصل شوید. ممکن است سروری که شما انتخاب کردید با اینترنت شما سازگاری نداشته باشد و پیشنهاد ما این است که یا اپراتور اینترنت خود را تغییر و یا سروری که انتخا کردی را عوض کنید.

فیلتر شکن پرسرعت کلیر وی پی ان دارای یک نسخه پرمیوم می باشد که با آن می توانید از سرور های بیشتر و یک اتصال پایدار تر برخوردار باشید. البته حتما لازم نیست که نسخه پرمیوم این فیلتر شکن را خریداری کنید اما به صورت کلی خدمات بیشتری را نسبت به نسخه رایگان آن در اختیار شما قرار می دهد.

 

محیط و فضای متفاوت Clear VPN

نکته بسیار جالب فیلتر شکن کلیر وی پی ان محیط و کاربری سده آن است. شما هنگام استفاده از این فیلتر شکن قطعا از آن خوشتان می اید و به گونه ای است که کاربر را جذب خود می کند. رنگ بندی یکسره و یکنواخت آن که کاملا از رنگ بنفش استفاده شده است بک گراند کار را بسیار جذاب کرده است. به طور کلی محیط و فضای فیلتر شکن سریع Clear VPN بسیار خاص و متفاوت می باشد.

 

لازم به ذکر است که به دلیل ناسازگاری که اینترنت ما با سرور های داخلی این فیلتر شکن دارد نتوانستیم از این فیلتر شکن تست سرعت بگیریم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن رایگان Clear VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *