دانلود فیلتر شکن پرسرعت FRS VPN

دانلود فیلتر شکن پرسرعت FRS VPN برای آندروید

یکی از مهم ترین ابزار های اینترنتی امروز فیلتر شکن ها به حساب می آیند. شما ماربران گرامی امروزه برای ورود به دنیای اینترنت قطعا به فیلتر شکن نیاز دارید. به این دلیل که اکثر سایت های مهم دنیا در کشور ما اخیرا تحریم می باشند. برای همین باید از یک فیلتر شکن قوی استفاده نمایید تا از این تحریم ها به دور بمانید. به همین بهانه برای شما کاربران یک فیلتر شکن قوی را معرفی کرده ایم. فیلتر شکن پرسرعت FRS VPN یکی از فیلتر شکن های سریع مناسب برای فضای داخل اینترنت می باشد که می توانید با آن به همه قسمت های اینترنت دسترسی داشته باشید.

نکته قابل توجه در مورد این فیلتر شکن کارایی روان و البته کاملا رایگان است. شما کاربران به راحتی و بدون هیچ گونه هزینه ای می توانید این فیلتر شکن را داشته باشید. برای دریافت FRS VPN می توانید با مراجعه به داخل گوگل پلی آن را دانه باشید. یا اگر به وی پی ان دسترسی نداشتید می توانید به راحتی و در نهایت سادگی این فیلتر شکن را از سایت ما دانلود نمایید.

استفاده از سرور های قوی FRS VPN

سرور های هر فیلتر شکن مهم ترین بخش نرم افزار به حساب می آیند. با ورود به داخل فیلتر شکن یک بخش جداگانه برای سرور های فیلتر شکن پرسرعت FRS VPN وجود دارد. که در این بخش می توانید شما به بیش از 100 سرور فعال از مکان های مختلف دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن این امکان را به شما می دهد که به همه بخش های اینترنت دسترسی دلشته باشید. به صورت کلی برای فیلتر شکن هیچ غیر ممکنی وجود ندارد و قابلیت ورود به هر چیزی را دارد. در ادامه واجب است که به سرعت بی نظیر این سرور ها بپردازیم. که به شما اجازه می دهد به صورت نامحدود از آن استفاده کنید و از سرعت بسیار بالایی برخوردار اند.

 

سرور های این فیلتر شکت چه تاثیری در اتصال دارند؟

با اتصال به سرور های این فیلتر شکن شما یک اتصال پایدار را دارید. که باعث می سود به عنوان یک کاربر خارجی وارد فضای اینترنت شوید. در نتیجه آن سایت شما را نمی تواند شناسایی کند و کاملا ازاد می توانید از آن شبکه فیلتر شده استفاده نمایید. نکته بسیار مهم و جالب در مورد سرور های فیلتر شکن پرسرعت FRS VPN اتصال سریع و آنی ان است. و شما فقط با یک کلیک ساده در نهایت سهولت می توانید به این فیلتر شکن متصل شوید.

با عرض پوزش به دلیل سرعت بد اینترنت در این روز ها موفق به تست گیری از فیلتر شکن FRS VPN و سرعت ان نشدیم.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن FRS VPN برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *