برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن پرسرعت Independent dVPN + تست سرعت

دریافت رایگان و مستقیم فیلتر شکن

رفتن به یک فضای ایمن و با سرعت بالا امروزه نیازمند یک فیلتر شکن قوی دارد. فیلتر شکن ها ابزاری مخصوص رفع تحریم ها می باشند. اما خب باید توجه داشت در بسیاری از کشور های دیگر از فیلتر شکن ها علاوه بر رفع تحریم های اینترنتی از ان به وسیله بالا بردن سرعت اینتنرت استفاده می کنند. از این رو شما کاربران عزی می توانید با اتصال به فیلتر شکن پرسرعت Independent dVPN سرعت اینترنت خودتان را چندین برابر قوی کنید. به هر حال شما برای یک سری کار ها باید از سرعت بالایی برخور دار باشید. که این امکان را این فیلتر شکن پرسرعت برای شما کاربران عزیز به وجود می آورد.

 

لازم به ذکر است که این فیلتر شکن برای همه در دسترس می باشد. به راحتی می توانید به صورت رایگان این VPN را دریافت کنید. باید توجه داشت که این فیلتر شکن فقط برای دسته کاربرانی مناسب است که از سیستم عامل های آندرویدی استفاده می کنند. تا به امروز هیچ نسخه ای از این وی پی ان پرسرعت برای سیستم عامل های دیگر مانند IOS و ویندوز عرضه نشده است. تجربه بالاترین سرعت ممکن را شما کاربران با دانلود کردن این فیلتر شکن می توانید داشه باشید.

محیط نرم افزاری زیبا  فیلتر شکن Independent dVPN

با داخل شدن به این فیلتر شکن شاهد یک فضای بسیار خاص و زیبا می شوید. که علاوه بر آن محیط نرم افزاری زیبایی که دارد توجه کاربران را به خود جلب می کند. علاوه بر آن داشتن یک سری از ویژگی های خاص مانند بک گراند کامل سیاه می باشد. که ممکن است برای یک سری از کاربران بهترین باشد و دسته کاربرانی که به این طیف رنگی علاقه دارند. به صورت کلی یکی از بهترین فیلتر شکن ها از لحاظ ساختار درون برنامه ای به حساب می آید.

قابلیت تانل کردن برنامه ها

به طور قطعی یکی از مهم ترین ویژگی هایی که  فیلتر شکن Independent dVPN دارد این مورد می باشد. تانل کردن برنامه ها یعنی می توانید از نرم افزار خارج شوید و به داخل نرم افزار دیگری بروید. بدون انکه اتصال شما هیچ گونه قطعی را تجربه کند. این مورد بسیار عالی می باشد و می تواند کمک بالایی را در اتصالات به شما بکند.

 

ارائه دهنده پرسرعت ترین سرور

با داشتن این فیلتر شکن شما می توانید از سرور های بسیار قوی استفاده کنید. سرور های این فیلتر شکن سرویس خدمات عالی را به شما ارائه می دهند. که می توانید با اتصال به سرور های داخلی نرم افزار به همه بخش های فضای مجازی به راحتی دسترسی داشته باشید. سرور این فیلتر شکن بسیار پرسرعت بوده و به گونه ای مناسب گیم و ترید می باشند.

 

در این بخش می توانید تست سرعت این فیلتر شکن را ببینید:

 

همان طور که نظاره گر تست سرعت فیلتر شکن Independent dVPN بودید. این فیلتر شکن سرعت بسیار بالایی را در دانلود و اپلود در اختیار شما قرار می دهد.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن رایگان Independent dVPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago