دانلود فیلتر شکن پرسرعت QuickVPN مناسب آندروید

دریافت رایگان و استفاده راحت

هر کاربری امروزه به فیلتر شکن نیز نیاز پیدا خواهد کرد. به خاطر اینکه بیشتر شبکه ها . سایت های مهم خارجی امروزه در فیلترینگ شدیدی نیز به سر می برند. به همین خاطر باید از فیلتر شکن قوی استفاده کنید. تا بتوانید این محدودیت ها را از بین ببرید. فیلتر شکن پرسرعت QuickVPN مناسب سیستم عامل آندرویدی می باشد. که می تواند در این مورد کمک بالایی را به شما عزیزان بکند. باید توجه داشت که هر طرف که به این نرم افزار قوی توجه کنید می تواند در هر کاری به شما کمک کند. تا نیاز های خودتان را در فضای مجازی برطرف کنید. لازم به ذکر است که خدمات رسانی و سرویس هایی که به شما می دهد کاملا رایگان و غیر پولی نیز می باشد.

 

این فیلتر شکن را می توانید در هر کاری استفاده کنید. به خاطر سرعت بالا شما را برای هر کاری اماده می کند. علاوه بر آن سرعت اینتنرت تان را چندین برابر بهترمی کند. تا بتوانید در دانلود ها و البته بازی های آنلاین از آن استفاده نمایید. این فیلتر شکن دارای فضای بسیار تازه و جدید است. که کاملا برای کاربران یک فضای تازه با صفحه خاص و شیک می باشد که توجه کاربر را کاملا به خود نیز جلب می کند.

امنیت بدون خطر QuickVPN

یک سری موارد هستند که در فضای مجازی به نام تحریم ها که دست و پای کاربران را کاملا می بندد. این موارد را باید با استفاده از فیلتر شکن برطرف کرد. اما باید فیلتر شکن مورد استفاده همگان ایمن و بدون مشکل باشد. تا کاربران بتوانند داده های خودشان را در اختیار ان نرم افزار قرار دهند و در سیستم خود نصب کنند. فیلتر شکن ایمن و پرسرعت QuickVPN از این دسته برنامه ها می باشد. که بسیار ایمن و حریم کاربران را کاملا پوشش می دهد. به گونه ای که بدون اجازه خود شخص هیچ ورودی به این اطلاعات شخصی و اجازه نیز داده نخواهد شد.

 

سرور های قوی و جدید

قوی ترین سرور های جهان را شما مخاطبان عزیز می توانید در فیلتر شکن پرسرعت QuickVPN پیدا کنید. سرور های قوی بدون قطعی و نامحدود که سرعت بسیار بالایی دارند. می توانند همه سایت ها و برنامه های خارجی را به راحتی برای شما باز کند. از طرفی سرور های پولی هم دارد که باید برای استفاده از این سرور ها نیز هزینه ناقابلی را پرداخت کنید. اما سرور هایی مانند فرانسه ، آمریکا ، المان که سرعت خوبی را به همراه دارند. در این فیلتر شکن رایکان و می توانید به صورت نامحدود هم از این سرور های قوی و جدید استفاده کنید.

دریافت مستقیم از گوگل پلی

باید توجه داشت که راه های مختلفی برای دانلود کردن فیلتر شکن ها و برنامه های غیره وجود دارد. اما بهترین و معتبر ترین قسمت اینترنت فروشگاه گوگل پلی برای کاربران آندرویدی می باشد. در لینکی که این پایین برای شما قرار داده شده است. هم می توانید به صورت مستقیم و هم می توانید از طریق گوگل پلی دانلود نمایید.

 

دانلود رایگان فیلتر شکن QuickVPN 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *