برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن پرسرعت Raxol VPN + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Raxol VPN با لینک مستقیم

فیلترشکن Raxol VPN یک وی پی ان مناسب برای کاربرانی است که به یک فیلتر شکن قوی و کاملا رایگان نیاز دارند. این فیلتر شکن، ایمنی و سرعت سیگنال خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. باید توجه داشت که راکسول وی پی ان یک فیلتر شکن جدید است و این به این معنی است که با استفاده از جدید ترین امکانات برای ساخت آن استفاده شده است. و در برابر همه چیزی ایمن می باشد با این حال، Raxol VPN یک سیستم قوی حریم خصوصی دارد که برای برطرف‌کردن نگرانی‌ها درباره مراقبت و محافظت از اطلاعات محرمانه و داده های شخصی کاربران استفاده می‌شود. باید توجه داشت که این فیلتر شکن از پرنصب ترین فیلتر شکن های این چند وقت اخیر می باشد که کاربران از آن رضایت کامل را دارند.

 

این فیلتر شکن از فیلتر شکن های کاملا رایگان فروشگاه گوگل پلی می باشد و شما می تواند رایگان آن را داشته باشید. از این رو شما می تواند به صورت نامحدود از آن استفاده کنید علاوه بر آن Raxol VPN از پرسرعت ترین فیلتر شکن های دنیا به حساب می آید که کاربری بسیار سریعی دارد. این فیلتر شکن حجم بسیار کمی دارد ودر همین چند وقت اخیر نزدیک به 500 هزار دانلود را کسب کرده است و نمره بسیار خوبی را در بین کاربران گرفته است.

نحوه راه اندازی فیلتر شکن Raxol VPN

هر فیلتر شکن چندین مرحله دارد که بتوان به ان متصل شد و بتوان از دست تحریم های خسته کننده فرار کرد. فیلتر شکن راکسول وی پی ان یک فیلتر شکن بسیار ساده می باشد و برای اجرای آن نیاز به هیچ چیزی ندارید.

  1. قدم اول برای هر فیلتر شکن دانلود آن است شما می توانید این فیلتر شکن را به صورت کاملا رایگان از گوگل پلی دانلود نمایید. یا اگر به فیلتر شکن دسترسی نداشتید که وارد گوگل پلی شوید می توانید این فیلتر شکن را به صورت کاملا رایگان از سایت ما دانلود نمایید و از سرعت بی همتای آن نهایت لذت را ببرید.
  2. مرحله بعدی نصب کردن آن است که بعد از دانلود نرم افزار باید آن را داخل گوشی خود نصب کنید. این کار بسیار ساده می باشد و سپس با وارد شدن به برنامه شما با یک صفحه روبه رو خواهید شد که باید همه قوانین داخل فیلتر شکن را بپذیرید تا بتوانید از آن استفاده نمایید.
  3. قدم بعدی و قدم آخر اتصال به فیلتر شکن است که شما باید سرور مد نظرتان را انتخاب کنید. البته مهم است که سرور شما با وضعیت اینترنت شما سازگاری داشته باشد. بعد از انتخاب سرور مد نظرتان فقط با یک کلیک ساده می تواند به فیلتر شکن فوق العاده Raxol VPN متصل شوید و یک تجربه آزادانه را در دنیای اینترنت داشته باشید.

لازم به ذکر است که به دلیل ناسازگاری که بین اینترنت و سرور های داخل فیلتر شکن به وجود آمد موفق به تست گیری از سرعت فیلتر شکن Raxol VPN نشدیم.

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان Raxol VPN

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و ایمن ShieldVPN

دانلود فیلتر شکن ShieldVPN برای آندروید به طور قطع وی پی ان ها مهم ترین…

10 ساعت ago

دانلود وی پی ان قوی و سریع ZP VPN + لینک دانلود

فیلتر شکن چه کاربردی دارد؟ فیلتر شکن ها امروزه نقش اساسی را در بین کاربران…

10 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن به روز فالکون وی پی ان به صورت رایگان

دانلود Falcon VPN به صورت مستقیم فیلتر شکن ها نقش اساسی و پر رنگی را…

10 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مطمئن LEW VPN به صورت مستقیم

 دانلود رایگان LEW VPN برای اندروید هر کاربری امروزه به طور قطع به فیلتر شکن…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع Gulf VPN

دانلود فیلتر شکن Gulf VPN به صورت مستقیم در دنیای امروز اینترنت نقش بسیار مهمی…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن AA VPN برای یوتیوب

دانلود فیلتر شکن AA VPN کاملا رایگان در کشور ما همان جور که خودتان مطلع…

1 روز ago