دانلود فیلتر شکن پرسرعت Spark VPN + لینک مستقیم

امنیت بالای

امروزه همه کاربران و مخاطبان دنیای اینترنت در کنار پر سرعت بودن یک فیلتر شکن باید از امنیت بالای آن هم اطمینان حاصل نمایند. چون امنیت یک فیلتر شکن بسیار مهم و حیاطی است چون شما آن را در گوشی خود نصب می کنید و اطلاعات خودتان را تقریبا در اختیار نرم افزار قرار می دهید پس آن برنامه باید از امنیت بالا نیز برخور دار باشد. از طرف دیگر این فیلتر شکن از این لحاظ کاملا خود را ثابت کرده است. هنگامی که شما به سرور های داخل فیلتر شمن متصل می شوید به محض اتصال تمامی داده ها و اطلاعات گوشی شما رمز نگاری شده.

 

نکته قابل توجه و جالبی که این فیلتر شکن دارد همه کاربران در بخش کامنت های گوگل پلی برای فیلتر شکن پرسرعت Spark VPN درباره امنیت بالای آن بحث کرده اند و از این دید مردم رضایت کامل را نیز داشته اند.

Spark VPN برای چه کار هایی مناسب است؟

  • فیلتر شکن پر سرعت سپارک وی پی ان می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود. در این قسمت همه نکات لازم را درباره ی این فیلتر شکن بررسی می کنیم.
  • یکی از ویژگی های مهم این فیلتر شکن پرسرعت باز کردن سریع اینستاگرام می باشد. این شبکه اجتماعی که در میان مردم نیز بسیار پر طرفدار می باشد به خوبی این شبکه اجتماعی تحریم شده را باز می کند و همه فیلترینگ های آن را به راحتی دور می زند و آن ها را باز می کند.
    امروزه بسیاری از مردم از شبکه اجتماعی یوتیوب در آمد زایی می کنند به دلیل پول خوبی که یوتیوب به کسانی که داخل آن برنامه تولید محتوا می کنند می دهد. این برنامه در ایران به نهایت شهرت خود رسیده است و شما با اتصال به Spark VPN به راحتی می توانید این برنامه را باز کنید و به راحتی هرچه تمام تر از آن استفاده کنید.

 

  • بخش دیگری که می تواند این فیلتر شکن در آن بسیار مفید واقع شود انجام بازی های آنلاین مانند پابجی و کالاف موبایل می باشد. هنگام اتصال به این فیلتر شکن شما می توانید به تمامی سایت های دنیا دسترسی داشته باشید و با خیال راحت وب گردی خود را انجام بدهید و در دنیای اینترنت گردش کنید.
    سرور های قوی و ناب
  • قطعا بعد از استفاده از فیلتر شکن پرسرعت Spark VPN اولین چیزی که بعد از امنیت بالای آن برای دیگران توصبف می کنید سرور های قوی و نامحدود آن است. این فیلتر شکن از لحاظ سرعت واقعا بی نظیر می باشد و شما می توانید با اتصال به سرور های داخل برنامه به هر چیزی با استفاده از سرعت بالای ان داشته باشید. پس از بابت سرور های این فیلتر شکن اطمبنان کامل را داشته باشید و با خیال راحت از سرور های نامحدود آن استفاده کنید.

 

در این بخش برای شما کاربران عزیز تست سرعتی را از این فیلتر شکن گرفته ایم:

همان طور که خودتان مشاهده کردید واقعا از بابت سرعت فیلتر شکن Spark VPN بی نقص عمل می کند و شما با استفاده از آن می توانید به هر سایت و برنامه ای که بخواهید دسترسی داشته باشید.

 

دانلود فیلتر شکن پرسرعت Spark VPN با لینک مستقیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *