برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن پرسرعت Wangcoi VPN با لینک مستقیم

دریافت راحت و بدون نیازی

یکی از اصلی ترین نیاز های هر کاربری امروزه یک وی پی ان قوی می باشد. از آن جایی که اکثر شبکه های مهم اجتماعی و سایت ها معتبر خارجی فیلتر هستند. باید از فیلتر شکنی پرسرعت و قوی استفاده کنید. تا بتوانید به راحتی به این بخش ها وارد شوید. در جهت اینکه کار های روزمره و گردش آزاد را بدون مشکل داشته باشید. داشتن فیلتر شکن پرسرعت Wangcoi VPN می تواند برای هر کاربری لازم باشد. به دلیل اینکه سرعت بی همتا و عالی دارد. که می تواند همه خواسته های شما کاربران عزیز را بر آورده کند. از همه مهم تر رایگان بودن و نیاز به هیچ هزینه کردن اظافی جهت استفاده از آن نیست.

 

این فیلتر شکن قوی و رایگان دارای حجم کم و قابل دانلود به راحتی می باشد. که می توانید برای دانلود آن به گوکل پلی بروید و اسم آن را سرچ کنید سپس دانلود نمایید. اما خب از طرفی این فروشگاه فیلتر می باشد و خود نیازمند فیلتر شکن است. به همین بهانه ما برای شما فایل دانلود با لینک دهی مستقیم فیلترشکن روباه یا Wangcoi VPN در آخر مقاله و یکی از معتبر ترین سایت ها یعنی APKSAZ برایتان قرار داده ایم و می توانید از آن استفاده کنید.

Wangcoi VPN دارای بیش از 100 سرور فعال

اگر از خصوصیات یک فیلتر شکن بخواهیم حرف بزنیم قطعا سرور ها جزو آن هستند. سرور به شما در برقراری یک اتصال پایدار کمک می کنند. به گونه ای که اجازه این را می دهند که بتوانید به هر بخش از دنیا کانکت شوید. از همه مهم تر فیلتر شکن Wangcoi VPN دارای بیش از 100 تا سرور فعال می باشد که می توانند به بهترین سرعت ممکن شما را برسانند. حال این نکته بسیار حیاتی و مهم می باشد که همه سرور ها فعال و قابل اتصال به اکثر اپراتور های ایرانی می باشند.

 

بدون پخش تبلیغ و آگهی

نکته ای که کاربران را در امروز خیلی اذیت می کند. نشان دادن اگهی های تبلیغی در هنگام اتصال و انتخاب سرور است. در آپدیت جدیدی که فیلتر شکن Wangcoi VPN داده است. این مورد کامل رفع شده و دیگر خبری از این تبلیغ های خسته کننده نیست. به گونه ای که می تواند به راحتی و بده دور از این موارد به اتصال خود برسید.

بدون اختلال و کاملا نامحدود + تست سرعت

در هنگام اتصال و وصل شدن به سرور های فیلتر شکن Wangcoi VPN هیچ گونه اختلالی پیش نمی آید. حتی می توانید این مورد را در ایمنی آن امتحان کند و شاهد باشید که اتصال شما بدون قطع و وصلی می باشد. از نقطه قوت های دیگر این فیلتر شکن حجم نامحدود در انجام دانلود ها و مدت زمان اتصال می باشد. طوری که هیچ زمان خاصی برای شما در استفاده از سرور های تعیین نشده است و می توانید به صورت کاملا نامحدود از آن استفاده کنید.

 

در این قسمت شاهد سرعت بالای این فیلتر شکن در تست سرعت می باشید:

 

دانلود فیلتر شکن Wangcoi VPN برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

10 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

10 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

10 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

1 روز ago