برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن پرقدرت رایگان Whirlwind VPN

دانلود فیلتر شکن Whirlwind VPN به صورت مستقیم

هرکاربری در این شرایط ایران حداقل یک بار اسم فیلتر شکن را شنیده است. فیلتر شکن ها به شما این امکان را می دهند که به صورت آزادانه به اینترنت بروید. از این رو با توجه به تحریم ها و فیلترینگ ها قطعا به وی پی ان نیاز پیدا خواهید کرد. در این مقاله به صورت اختصاصی به فیلتر شکن پرقدرت رایگان Whirlwind VPN می پردازیم. این فیلتر شکن از قوی ترین و جدید ترین فیلتر شکن های فروشگاه گوگل پلی به حساب می آید. که می توانید ان را در قسمت برنامه های جدید پیدا نمایید.

 

نکته مهم در مورد این فیلتر شکن رایگان بودن آن می باشد. به صورتی که کاملا مفت و رایگان می توانید از آن استفاده نمایید. به گونه ای که امروزه فیلتر شکن های پولی بسیار زیاد شده اند اما این فیلتر شکن بهترین خدمات و سرعت را کاملا رایگان در اختیارتان قرار می دهد. با توجه به بررسی هایی که تیم ما انجام داده اند فرقی چندانی هم با سرعت این فیلتر شکن ها ندارد. پس لازم نیست بی خود برای دریافت سرور و فیلتر شکن هزینه پرداخت کنید می توانید به صورت کاملا رایگان از فیلتر شکن پرقدرت و رایگان Whirlwind VPN استفاده نمایید.

ویژگی و امکانات جالب فیلتر شکن Whirlwind VPN

هر فیلتر شکنی که می خواهید از آن استفاده نمایید. از چند جزئ مهم و حیاتی تشکیل شده اند. که این بخش ها دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. در این بخش می خواهیم به ویژگی ها و قابلیت های مختص فیلتر شکن Whirlwind VPN بپردازیم.

 

  • پینگ ثابت مناسب گیم و ترید: یکی از ویژگی های تک و خاص این فیلتر شکن پرقدرت پینگ بی نظیر آن می باشد. به گونه ای که هنگام اتصال به این فیلتر شکن شما پینگ فوق العادهای خواهید داشت. با این پینگ و سرعت شما می توانید ساعت ها گیم بزنید و ترید انجام دهید. بازی های آنلاین امروزه نظیر پابجی و کالاف لازمه پینگ خوبی هستند. که باید آن را به وسیله دی ان اس یا فیلتر شکن به وجود آورید. فیلتر شکن قوی Whirlwind VPN علاوه دور زدن همه فیلترینگ ها باعث می شود که کیفیت و سرعت اینترنت شما بهتر و بهبود یابد.
  • متصل با تمامی اینترنت ها و وای فای ها: یکی از ویژگی های جالب و قابلیت های مهم این فیلتر شکن متصل شدن به همه اینترنت ها است. شما می توانید با هر اپراتوری که هستید به سرو رهای این فیلتر شکن قوی متصل شوید. علاوه بر آن این فیلتر شکن برای وای فای نیز بسیار مناسب می باشد که شبکه مخابرات ایران اصلا سرعت جالب و خوبی هم ندارد. اما با این فیلتر شکن می توانید سرعت اینترنت خود را بیشتر و با کیفیت تر بکنید.

لازم به ذکر است که به دلیل سرعت بد اینترنت در این روز ها و ناسازگاری هایی که بین سرور های و اینترنت به وجود امد. موفق به تست سرعت یاز فیلتر شکن Whirlwind VPN نشدیم.

 

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان Whirlwind VPN

 

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی رزا برای گوشی آندروید

دانلود فیلتر شکن قوی رزا به صورت مستقیم هر کاربری با توجه به وضعیت امروزیه…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان Hazara VPN

دانلود فیلتر شکن هازارا وی پی ان هر کاربری امروزه با اسم فیلتر شکن آشنایی…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن رایگان و بدون قطعی Tondar VPN

دانلود فیلتر شکن رایگان Tondar VPN به صورت مستقیم فیلتر شکن ها امروزه تاثیر خاصی…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با لینک مستقیم SwiftAccess VPN برای آندروید

دانلود فیلتر شکن SwiftAccess VPN به صورت مستقیم به طور قطع عر کاربری که در…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن رایگان Gptomg VPN + نحوه راه انداری

دانلود مستقیم فیلتر شکن Gptomg VPN هر کاربری به طور قطع برای یک بار هم…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن Grade VPN با آی پی ثابت

دانلود فیلتر شکن Grade VPN به صورت مستقیم یکی از مهم ترین ابزار های اینترنتی…

2 روز ago