برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و سریع Swoshs VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن Swoshs

هر کاربری امروزه با ابزاری به اسم فیلتر شکن سروکار داشته است. به این دلیل که با فیلتر شکن شما می توانید یک تجربه کامل و آزادانه را داشته باشید. حالا که تصمیم به خواندن این مقاله گرفته اید در این مقاله درباره یک فیلتر شکن قوی و سریع به اسم Swoshs VPN صحبت می کنیم. این فیلتر شکن از سریع ترین فیلتر شکن های موجود است که از لحاظ کارایی و سراعت اینترنت بسیار سریع و عالی می باشد. به گونه ای که شما با اتصال به این فیلتر شکن می تواند سنگین ترین فیلترینگ ها را دور بزنید. همیشه این امر برای کاربران یک چیز ازار دهنده بوده که با فیلتر شکن پرقدرت و سریع Swoshs VPN می توانید به همه اینترنت راه یابید.

 

نکته در مورد این فیلتر شکن پرقدرت و سریع بودن ان می باشد. قطعا همه کاربران به دنبال فیلتر شکنی هستند که قدرت و سریع باشد. از این رو شما با فیلتر شکن Swoshs VPN تمام این ویژگی ها را دارید و می توانید هر فیلترینگی را دور بزنید. نکته بسیار مهم در مورد این فیلتر شکن این است که کاملا رایگان می باشد. در کنار رایگان به شما خدمات رسانی نامحدود و بدون هیچ محدودیتی در اختیار شما قرار می دهد. یعنی شما می توانید به راحتی و بدون هیچ هزینه ای از ان فیلتر شکن استفاده نمایید.

سرور های مخصوص بازی Swoshs VPN

یکی از مهم ترین نکته ها در انجام گیم های آنلاین سرور های قوی و پر سرعت می باشد. ولی خب بسیاری از شرکت‌های بزرگ بازی های رایانه ای بگیمر های کاربلد ایرانی را تحریم کرده اند و انجام بازی ها را برای کاربران ایران بسیار سخت و دشوار کرده است. از این رو  استفاده از یک فیلتر شکن قوی که دارای سرور های پر قدرت باشد برای گیمر ها بسیار مهم است. این فیلتر شکن در انجام بازی به شما پینگ بی نظیری را می دهد و شما می توانید کاملا روان بازی های آنلاین خود را اجرا کنید. علاوه بر همه این نکات مثبت قابلیت بسیار مهم و جالبی که فیلتر شکن Swoshs VPN دارد افزایش سرعت اینترنت است. به گونه ای که شما می توانید در موقعیت های جغرافیایی که کیفیت و سرعت اینترنت پایین است از این فیلتر شکن استفاده نمایید.

 

بعضی از گیمر ها برای انجام بازی ها از دی ان اس استفاده می نمایند. اما سرور های این فیلتر شکن سرعت بسیار قوی تری از دی ان اس دارند.

کاربری ساده و متفاوت

بعد از سرعت یک فیلتر شکن کارایی و کاربری آن می تواند بسیار مهم باشد. که برای هر فیلتر شکنی واجب است که بتواند کاربران خود را راضی نگه دارد. علاوه بر این نکات این فیلتر شکن کارایی بسیار ساده و آسانی را دارد شما می توانید بدون هیچ دردسری از این فیلتر شکن استفاده نمایید.

 

باید در اینجا این را به اطلاع شما کاربران گرامی برسانیم به دلیل سرعت بد اینترنت و برقراری که نتوانستیم بین سرور ها و اینترنت بگیریم موفق به گرفتن تست سرعت از فیلتر شکن Swoshs VPN نشدیم.

 

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان Swoshs VPN با لینک مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago