برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن پرقدرت Fortune VPN به صورت مستقیم

دریافت Fortune VPN به صورت مستقیم

هر کاربری در دنیای امروزه با کلمه فیلتر شکن آشنایی لازم را دارد. برقراری یک ارتباط ایمن و قوی برای رهایی از دست فیلترینگ های موجود در ایران است. فیلتر شکن ها امروزه در بین کاربران اهمیت زیادی دارد. به طوری که بدون فیلتر شکن نمی توان به بسیاری از شبکه های اجتماعی و حتی سایت های معروف خارجی پیدا کرد. به این بهانه فیلتر شکن Fortune VPN را معرف حضور شما کاربران عزیز می کنیم. این فیلتر شکن از جدید ترین فیلتر شکن های درون فروشگاه گوگل پلی و بازار های اینترنتی می باشد. با داشتن این فیلتر شکن بر همه تحریم و سانسور های اینترنتی غلبه کنید و از همه مهم تر اتصالی ایمن را داشته باشید.

 

اتصال به این فیلتر شکن به شما این امکان را م یدهد که به همه شبکه ها دسترسی داشته باشید. از همه مهم تر شبکه معروف و پر کاربرد اینستاگرام است. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران در این شبکه به صورت آنلاین خرید و فروش های خود را انجام می دهند. یک فیلتر شکن قوی که بتواند شما را از دست این فیلترینگ ها نجات دهد بسیار موضوع مهمی است. با اتصال به فیلتر شکن می توان به راحتی به اینستاگرام دسترسی داشت و به گونه ای این فیلتر شکن مخصوص اینستاگرام می باشد.

اتصال سریع و بدون قطعی فیلتر شکن Fortune VPN

شما کاربران امروزه قطعا به دنبال VPN هستید که بتواند سرعت خولبی را در اختیارتان قرار دهد. این فیلتر شکن با توجه به سرور های قوی و پرسرعتی که دارد می تواند تمام نیاز های شما بر طرف کند. با یک کلیک ساده می توانید یک اتصال سریع و بدون قطعی را داشته باشید. از همه مهم تر شما می توانید ساعت ها از این فیلتر شکن استفاده کنید و هیچ قطعی را نبینید. از این رو برای دانلود های شما این ویژگی می تواند بسیار کار ساز باشد.

 

قسمت منو و تنظیمات داخلی

این فیلتر شکن دارای چند قسمت مهم می باشد. یکی از آنها بخش منو و تنظیمات آن استو که در آنجا می تواند به قسمت پرو این فیلتر شکن دسترسی داشته باشید. یا می توانید در فضا و محیط این فیلتر شکن تغییراتی انجام دهید و ان را کاملا شخصی سازی کنید. حتی می توانید منوی این فیلتر شکن را با زبان های مختلف تغییر دهید. به صورت کلی این فیلتر شکن دارای ویژگی های جالب و خاصی می باشد که در قسمت پایین تر کاملا به آن ها پرداخته ایم.

امکانات و ویژگی های خاص Fortune VPN

حالت دارک مود: یکی از حالت های خاص و جالب این فیلتر شکن دارک مود می باشد. که بک گراند داخلی نرم افزار را کاملا سیاه می کند. این کار باعث می شود که در شب ها چشم های شما را به هیچ عنوان اذیت نمی کند.

دریاقت با لینک دهی مستقیم: این فیلتر شکن برای سیستم عامل های آندروید بسیار مناسب می باشد. می توانید Fortune VPN با لینک مستقیم در این پایین برای اندروید دانلود نمایید.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Fortune VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

16 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

16 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

16 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago