دانلود مستقیم فیلتر شکن پر سرعت Corpo Vip VPN

عبور از فاجعه فیلترینگ

همه ما کاربران عزیز امروزه شاهد این موضوع هستیم که تحریم ها در کشور ما به حداکثر رسیده است. به گونه ای که اکثر شبکه ها و برنامه های پر کاربرد در کشور ما نیز تحریم می باشند. از این رو برای رفع این فیلترینگ نیاز به فیلتر شکن می باشد. وی پی ان ایمن Corpo Vip VPN برای همه چیز مناسب می باشد. این فیلتر شکن دارای قوی ترین پروتکل های ایمنی می باشد. که به شما امکان می دهد که ساعت ها اتصالی امن و بدون خطر را داشته باشید. علاوه بر آن برای همگان نیز در دسترس است و رایگان می توانند آن را دانلود کنند. راکا وی پی ان را برای همه سنین می تواند مناسب و البته کاربردی برای بر طرف کردن تحریم های اینترنتی نیز واقع شود.

 

لازم به ذکر است که اتین فیلتر شکن دارای سرعت بسیار بالایی می باشد به طوری که می تواند هر قسمتی از اینترنت که دلتان می خواهید وارد شوید. از همه مهم تر پینگ فوق العاده ای است که مخصوص گیمر ها می باشد. یعنی با آن می توانید به راحتی هر چه تمام بازی ها را با بهترین پینگ ممکن اجرا کنید و سرعت خودتان را چندین برابر بهتر کنید.

IP ثابت Corpo Vip VPN

قطعا شما کاربران عزیز هم به این مورد توجه خاصی دارید که فیلتر شکن شما از لحاظ ایمنی سطح بالایی نیز داشته باشد. لازم به ذکر است که فیلتر شکن Corpo Vip VPN یکی از ایمن ترین فیلتر شکن ها می باشد. که دارای آی پی ثابتی است. این ثابت بودن IP امکان این را به دیگران نمی دهد که موقعیت فعلی مکانی شمال را بدانند. یعنی اتصال شما با یک هویت قلابی و ناشناس برقرار می شود. همین مورد یعنی هیچ کسی نمی تواند به داده های شما و هویت شما نیز دسترسی داشته باشد. پس می توانید با نصب و اتصال به فیلتر شکن راکا امنیت خودتان را به بهترین شکل ممکن نیز تامین نمایید.

 

بدون مکث با پشتیبانی 24 ساعته

جهت اتصال و عبور از فیلترینگ می توانید از فیلتر شکن پرسرعت Corpo Vip VPN استفاده نمایید. این فیلتر شکن برای هر کاری نیز می تواند مناسب باشد. از جهت اینکه بدون قطعی و سریع می باشد. یعنی می توانید در ساعت های زیادی از این فیلتر شکن استفاده کنید. علاوه بر این موضوع هنگام قطع شدن اینترنت شما به صورت خودکار دوباره اتصال شما نیز برقرار می شود. علاوه بر این اگر مشکلی در اتصال برای شما پیش آمد. این فیلتر شکن دارای بخشی می باشد که با پشتیبانی می توانید در ازتباط باشید. به راحتی هرچه تمام تر می توانید مشکل خودتان را بازگو کنید تا برطرف شود.

 

باید به شما کاربران اطلاع دهیم که به دلیل قطع و وصلی ها های فیلتر شکن Corpo Vip VPN با اینترنت ما موفق به این نشدیم که از این وی پی ان ایمن تست سرعت بگیریم و برای شما کاربران عزیز در این بخش به نمایش بگذاریم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Corpo Vip VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *