دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان LetsVPN برای آندروید

دریافت فیلتر شکن LetsVPN به صورت مستقیم

برقراری یک اتصال قوی که بتواند شما را به صورت ازاد در اینترنت قرار دهد. یکی از نیاز های اصلی هر کاربر در کشور ما می باشد. با توجه به وضعیتی که در کشور ما حاکم است اکثر سایت های مهم خارجی و شبکه های اجتماعی در تحریم ها به سر می برند. از طرفی برای ورود به داخل این بخش های اینترنت نیاز به یک فیلتر شکن قوی نیاز دارید. فیلتر شکن کاملا رایگان LetsVPN از وی پی ان های بسیار قوی می باشد که به صورت تمام رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. این فیلتر شکن برای همه کاربران مناسب می باشد و هیچ محدودیت سنی ندارد و دارای نمره و Rate بسیار بالایی را در گوگل پلی دارد.

 

این فیلتر شکن برای ساستم عامل اندروید ساخته شده است و فقط برای آندروید در دسترس است. لتس وی پی ان هنوز برای سیستم عامل های ویندوز و IOS انتشار نشده است. اما برای کاربران آندروید این نرم افزار کاملا رایگان برای شما قابل استفاده می باشد. نکته جالب در مورد فیلتر شکن LetsVPN لوگو و فضای داخلی جذاب ان می باشد. که مخاطبان با دیدن این کار ها خود به خود جذب آن می شوند.

سرور های رایگان و قوی LetsVPN

از مهم ترین اصل های هر فیلتر شکن سرور های آن می باشند. به این دلیل که سرور های هر فیلتر شکن اتصال شما را ایجاد می کنند و کاملا به آن وابسته است که چگونه کار می کند. فیلتر شکن قوی LetsVPN دارای سرور های کاملا پایدار و بسیار پرسرعتی می باشد. که به وسیله این سرور ها می تواند به هر قسمتی از اینترنت نیز ورود بزنید. علاوه بر آن یک سری از سلیت ها و شبکه های اجتماعی وجود دارند که نیاز به اینترنت قوی دارند. به عنوان مثال برای انجام تماس های تصویری در اینستاگرام و حتی واتساپ شما نیاز به فیلتر شکن قوی دارید که بتواند با کیفیت ترین تماس را در اختیار شما قرار دهد. از این رو شما با اتصال به فیلتر شکن لتس وی پی ان هر چیزی و هر کاری را می توانید بکنید.

این فیلتر شکن قوی دارای دو نسخه عادی و پرمیوم می باشد. نسخه پرمیوم این فیلتر شکن پولی می باشد و برای همگان در دسترس نیست. برای دسترسی به این نسخه شما باید هزینه ای را پرداخت کنید. نسخه پرمیوم و VIP این وی پی ان دارای قابلیت های بیشتر و سرور های قوی تر می باشد.

ویژگی و قابلیت های منحصر به فرد

هر وی پی ان دارای چندین ویژگی خاص و منحصر به فرد می باشد. که این ها قبلیت هایی را به شما می دهد که در اتصال و دور زدن فیلترینگ ها کمک شایانی می کند.

 

  • پرسرعت در دانلود و آپلود: برای دانلود های خود می تواند از سرور های قوی این فیلتر شکن حیاب ببرید. به شما این امکان را می دهد که فایل های پر حجم را به راحتی و بدون هیچ محدودیتی دانلود نمایید.
  • اتصال فوری و سریع: با ورود به داخل این فیلتر شکن می توانید به راحتی یک اتصال پایدار را به وجود آورید فقط کافیست با یک کلیک ساده این کار را انجام دهید.
  • دانلود مستقیم و رایگان: شما کاربران برای دانلود این فیلتر شکن می توانید به گوکل پلی مراجعه نمایید. یا اگر به فیلتر شکن برای ورود به این فروشگاه را ندارید می توانید با لینک مستقیم از سایت ما دانلود نمایید.

 

دانلود فیلتر شکن LetsVPN با لینک دهی مستقیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *