برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان Line VPN مناسب ایرانسل

تجربه اتصال ایمن و رایگان با لاین وی پی ان

امروزه شاهد هستیم که فیلتر شکن ها بازار بسیار خوبی را دارند. به دلیل تحریم ها و فیلرینگ های شدیدی که به وجود آمده است. داشتن یک فیلتر شکن قوی می تواند شما را از این تحریم ها فراری دهد. فیلتر شکن کاملا رایگان Line VPN این امکان را به شما می دهد که از تمامی فیلترینگ ها عبور نمایید. علاوه بر آن باید توجه داشت که این فیلتر شکن به صورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران گرامی قرار می گیرد. این فیلتر شکن برای همه کاربران در هر سن و سالی نیز مناسب می باشد و می توانند استفاده لازم را بکنند.

 

فیلتر شکن لاین وی پی ان دارای سرور های مخصوص اینترنت اپراتور ایرانسل می باشد. این VPN برای این اینترنت داخلی بسیار مناسب و مفید واقع می شود. به گونه ای که اتصلی پایدار را در اختیارتان قرار می دهد. لازم به ذکر است که سرعت دانلود شما و همچنین آپلود شما به وسیله این فیلتر شکن چند برابر افزایش می یابد. در هر صورت این وی پی ان می تواند در اتصال شما تاثیر بسزایی بذارد و کمک والایی را به کاربران عزیز بکند.

اتصال شما به وسیله Line VPN چگونه پدید می آید؟

امروزه شاهد هستیم که بعضی از کشور ها به دلایل سیساسی و امنیتی فیلترینگ ها را بر روی بعضی از سایت ها و شبکه های سرویسی می اندازند. حال شما با فیلتر شکن می توانید این فیلترینگ را دور بزنید. به عنوان مثال اگر شما به سرور آلمان یا هر جای دیگری که هیچ محدودیتی در آن جا نیست متصل شوید. یک تونل ایجاد می شود که شما را از این طریقه به عنوان کاربر آن کشور به شبکه یا سایت مورد استفاده شما معرفی می کند. لازم به ذکر است که این کار کاملا ایمن و ناشناس انجام می گیرد و هویت شما همچنان ناشناس باقی می ماند.

 

دریافت قوی ترین سرور ها

هر فیلتر شکن بدون شک مهم ترین قسمت آن سرور هایش می باشند. به دلیل اینکه اتصال شما کاملا به سرور ها ربط دارد. فیلتر شکن کاملا رایگان Line VPN دارای سرور های بسیار قوی با سرعت بالا هستند. شما می توانید با ورود به بخش سرور های این فیلتر شکن سرور مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که پس از اتصال شما سرعت دانلود و آپلود شما در صفحه اصلی نرم افزار نشان داده می شود. این کار کمک شایانی را به شما می کند که ببینید سرور متصل به آن سرعت مورد نظر شما را دارد یا اینکه باید به سرور قوی تر یا بهتری متصل شوید.

دریافت مستقیم VPN لاین

برای دریافت این فیلتر شکن چندین راه متفاوت و گوناگون وجود دارد. اما بهترین و ایمنی ترین راه که نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد از سایت ما یعنی Apksaz این فیلتر شکن را به صورت کاملا رایگان دانلود نمایید. در این پایین لینک دانلود فیلتر شکن Line VPN به صورت مستقیم درج شده است.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Line VPN به صورت رایگان

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم فیلتر شکن نامحدود اوکی Okk VPN

دریافت یکسره و مستقیم وی پی ان اوکی حتی امروزه از کوچک ترین کار های…

12 ساعت ago

دانلود سریع فیلتر شکن قوی پرسرعت Lemon Vpn

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی لیمو امروزه در دنیای اینترنت داشتن وی پی ان مطمئن…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی جدید رایگان Aurora VPN

دریافت رایگان با اتصال بدون قطعی هر کاربری بدون شک امروزه با نحوه کارکرد فیلتر…

12 ساعت ago

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

2 روز ago