برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان StarVPN + نحوه راه انداری

دریافت مستقیم VPN ستار برای آندروید

در نیای امروزه همه کاربران دنیای اینترنت به دنیبال یک فیلتر شکن قوی هستند. به دلیل اینکه تحریم های اینرنتی بسیار زیاد شده است از این رو داشتن یک فیلتر شکن بسیار مهم است. در این مقاله فیلتر شکن کاملا رایگان StarVPN مورد بررسی قرار داده ایم. این فیلتر شکن به شما امکاناتی را می دهد از جمله مرور علاقه های خودتان در فضای اینترنت که ممکن است به خاطر تحریم ها دسترسی به ان ها سخت شده باشد. اما با اتصال به این فیلتر شکن شما می توانید به هر آنچه که می خواهید به راحتی تمام دسترسی داشته باشید.

 

این فیلتر شکن کارایی بسیار ساده ای دارد. به گونه ای که طریقه اتصال آن چندین مرحله ساده است که کاربران قطعا با این مراحل آشنایی دارند. برای اتصال به ستار وی پی ان باید در حرکت اول سرور مورد نظرتان را انتخاب کنید. این فیلتر شکن سرور های متفاوت و زیادی را دارد که در ادامه این مقاله به این سرور ها می پردازیم. در نگاه بعدی شما پس از انتخاب سرور قوی تر باید فقط با یک کلیک و لمس ساده به سرور انتخاب شده توسط شما متصی شوید. و تجربه ورود آزادانه و بدون هیچ گونه مشکلی را می توانید داشته باشید.

حفظ حریم شخصی کاربران و امنیت بالا

شما کاربران با داشتن فیلتر شکن کاملا رایگان StarVPN یک اتصال ایمن و بدون خطر را دارید. به صورت کلی شما کاربران گرامی با داشتن این فیلتر شکن امنیت خودتان را تامین می کنید. حفظ حریم شخصی و امنیت بالا را باید یکی از اصل های مهم هر فیلتر شکن دانست. که ستار وی پی ان در این مورد تمام انتظارات رابه خوبی برآورده کرده است. به گونه ای که داده های شما را به صورت ایمن و بدور از دسترس متجاوزگر ها اسال می نماید.

 

پشتیبانی از زبان های متفاوت StarVPN

امروزه بسیاری از فیلتر شکن ها هستند که برای سادگی بیشتر و کمک به کاربران زبان های متفاوت را برای نرم افزار خود تعیین می کنند. فیلتر شکن StarVPN که به صورت کاملا رایگان هم قابل دانلود می باشد. دارای زبان ها مختلف و معروف جهان است که برای شما می تواند بسیار کاربردی باشد. این فیلتر شکن به صورت پیش فرض و حالت اولیه بر روی زبان انگلیسی تنظیم شده است. که ممکن است همگان به این زبان تسلط نداشته باشند. از این رو برای کاربران فارسی زبان کشور ما زبان فارسی شیرین ما هم در این بخش می توانید شما برای کارایی و درک بیشتر تنظیم کنید.

 

با عرض پوزش به دلیل قطع و وصلی های زیادی که اینترنت در این روز ها دارد موفق به تست گیری از فیلتر شکن StarVPN نشدیم. البته این وضعیت اینترنت قطعا موقتی بوده و برطرف خواهد شد.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن StarVPN به صورت کاملا رایگان

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

22 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

22 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

22 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago