برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان VPN Freely

دریافت آسان وی پی ان فریلی برای آندروید

در دنیای امروز که گردش و کار کردن در دنیای مجازی و اینترنت به بخشی از زندگی ما تبدیل شده است. حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات آنلاین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با ورود و محبوب شدن شبکه های خارجی، کار کردن با این اپلیکیشن و به اشتراک گذاری زندگی شخصی کاربران زیاد شده است. که نیاز به ابزارهایی است که بتوانند این حریم شخصی را تضمین کند. در این وسط، فیلترشکن ها و سرویس های VPN کاربرد و نقس اساسی را ایفا می کنند. یکی از فیلتر شکن های مطرح در این بازه VPN Freely است. این سرویس فیلتر شکن که برای همه سنین مناسب می باشد و هیچ محدودیتی برای کاربران در نظر نگرفته است.

 

شما کاربران گرامی برای دانلود و دریافت این فیلتر شکن هیچ واسطه و ابزاری نیاز ندارید. به گونه ای که کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. این کار در حالی صورت می گیرد که شما در بخش های معتبر این فیلتر شکن را دانلود نمایید. می توانید به صورت رایگان و کاملا راحت از گوگل پلی این وی پی ان را دانلود کنید. البته لازکم به ذکر است که برای ورود به گوگل پلی باید به یک فیلتر شکن قوی متصل باشید تا بتواند در آنجا دانلودتان را انجام دهید.

برقراری اتصال ایمن با فیلتر شکن VPN Freely

بعضی از کاربران در کنار یک اتصا قوی و سریع به دنبال یک فیلتر شکن ایمن هم می گردند. که هنگام برقراری اتصال بتوانند از داده های و حریم خصوصی کاربران محافظت کند. با داشتن این فیلتر شکن شما داده های خود را نیز بیمه می کنید. به گونه ای که این اطمینان را به شما می دهیم که هیچ خطر احتمالی نمی تواند شما را تهدید کند. تمام اطلاعات داخل گوشی شما به وسیله این نرم افزار کد گذاری می شود و اجازه دسترسی را به هیچ بیگانه ای نمی دهد.

 

ویژگی های منحصر بفرد و خاص

پشتیبانی های 24 ساعته: شما کاربران گرامی به ورود به داخل این فیلتر شکن و عضو شدن در آن می توانید از خدمات آن استفاده نمایید. این فیلتر شکن به صورت کامل روزانه و 24 ساعته خدمات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. و در صورت بروز هر گونه مشکلی پاسگو می باشند تا مشکلات شما را بر طرف نمایند.

دور زدن نت ملی و تحریم ها: با اتصال به سرور های قوی این فیلتر شکن شما کاربران گرامی می توانید به همه جای اینترنت دسترسی داشته باشید. حتی اجازه مقابله به شما نیز داده نخواهد شد با این فیلتر شکن و نت ملی را به راحتی می تواند بپیچوند.

سازگاری با همه اپراتور ها: با فیلتر شکن VPN Freely می توانید با همه شبکه ها به آن متصل شد. از همه مهم تر سرعت بالای آن است که سرور های قوی را برای هر اینترنت دارد و پینگ های متفاوتی را به شما کاربران گرامی می دهد. این فیلتر شکن به صورت کاملا رایگان در این پایین قابل دانلود می باشد.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن VPN Freely کاملا رایگان

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید U VPN

عبور از همه محدودیت ها به وسیله یو وی پی ان محدودیت های اینترنتی امروزه…

6 ساعت ago

دانلود رایگان تنها فیلتر شکن فعال در ایران Swit VPN

سویت وی پی ان رایگان و پرقدرت فیلتر شکن ها در فضای امروزی اینترنت که…

6 ساعت ago

دانلود و نصب فیلتر شکن قوی از گوگل HulaVPN

رفع فیلترینگ + سرعت بالا امروزه که همه کاربران در اینترنت و با فضای اینترنت…

6 ساعت ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن نامحدود اوکی Okk VPN

دریافت یکسره و مستقیم وی پی ان اوکی حتی امروزه از کوچک ترین کار های…

1 روز ago

دانلود سریع فیلتر شکن قوی پرسرعت Lemon Vpn

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی لیمو امروزه در دنیای اینترنت داشتن وی پی ان مطمئن…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی جدید رایگان Aurora VPN

دریافت رایگان با اتصال بدون قطعی هر کاربری بدون شک امروزه با نحوه کارکرد فیلتر…

1 روز ago