برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن AA VPN برای یوتیوب

دانلود فیلتر شکن AA VPN کاملا رایگان

در کشور ما همان جور که خودتان مطلع هستید تحریم های اینترنتی بسیار زیاد شده است. که باعث شده کاربران به راحتی نتوانند در فضای اینترنت باشند و از آن استفاده نمایند. یکی از بهترین کار ها برای رهایی از این تحریم ها استفاده ار فیلتر شکن است. یوتیوب از آن دسته شبکه های اجتماعی معروف می باشد که در لین کاربران بسیار محبوب و البته فیلتر می باشد. در این مقاله یک فیلتر شکن مناسب دور زدن این فیلترینگ ها را به شما معرفی می کنیم. فیلتر شکن قوی AA VPN که مناسب همه کاربران دنیای اینترنت می باشد.

 

از آنجایی که یوتیوب در بین کاربران ایرانی و کلا در دنیا بسیار پر طرفدار می باشد. و بسیار از مردم در این شبکه فعالیت و کسب درآمد می کنند. لازم است برای ورود به آن از یک فیلتر شکن ایمن و سریع استفاده نمایند. AA VPN این قابلیت را به شما می دهد که ساعت عا از این برنامه استفاده نمایید و در عین اتصال با هیچ قطعی برخور نکنید.

ویژگی ها و قابلیت های خاص AA VPN

سرور خای قوی و نامحدود: هر فیلتر شکن در قسمت سرور ها می تواند ثابت کند که چقد می تواند کارساز باشد. به این دلیل که سرور ها در اتصال شما با فیلتر شکن تاثیر مستقیم و مهمی را دارد. که می تواند برای شما یک اتصال پایدارو بسیار قوی را به وجود آورد در کل سرور های یک فیلتر شکن بسیار مهم و حیلتی می باشند. فیلتر شکن AA VPN قوی ترین سرور ها را دارد که مناسب گیم زدن و تماشای ویدیو های داخل یوتیوب می باشد. علاوه بر آن شما می توانید در دانلود هایتان از این سرور های قوی حساب ببرید و به صورت نامحدود و بدون هیچ محدودیت حجمی از آن استفاده نمایید.

 

اتصال به همه اپراتور های داخل ایران: مهم ترین ویژگی این فسلتر شکن این است که شما می توانی با هر اینترنتی که دارید به این فیلتر شکن متصل شوید. فرقی نمی کند که شما از چه اپراتوری استفاده می کنید. چون برای هر اینترنتی این فیلتر شکن سرور های قوی دارد. که این امکان را به همگان می دهد تا به سرور های فیلتر شکن AA VPN متصل شوند.

آی پی ثابت و کاربری راحت: در هناگم استفاده این فیلتر شکن به مرور متوجه کاربری راحت و فوق العاده سریع و کارایی متفاوت این فیلتر شکن خواهید شد. علاوه بر آن این فیلتر شکن با آی پی ثابت که باعث شده است هیچ مشکلی دراتصال شما به وجود نیاید.

با عرض پوزش کاربران عزیز به دلیل سرعت نه چندان جالب اینترنت نتوانستیم از این فیلتر شکن تست سرعت بگیریم اما این وضعیت موقتی بوده و قطعا بهتر می شود.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن AA VPN برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago