برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن Alice VPN برای وب گردی

دانلود فیلتر شکن Alice VPN به صورت مستقیم

همه کاربران برای ورود آزادانه به اینترنت به یک فیلتر شکن نیاز دارند. مهم است که آن فیلتر شکن بتواند برای شما نیاز هایتان را برطرف کند. از طرفی به دلیل اینکه اکثر شبکه های اجتماعی و سایت های مهم دنیا در ایران فیلتر هستند. برای ورود و اجرا کردن این ها باید از فیلتر شکن استفاده کنید. چیزی که این روز ها مردم در آن بسیار مشغول هستند استفاده از سایت ها می باشد. فیلتر شکن Alice VPN برای وب گردی بسیار مناسب می باشد و شما می تواند به اتصال به آن بدون محدودیت زمانی وب گردی روزمره خود را انجام دهید. به طور کلی آلیس وی پی ان شما را از هر گونه وی پی ان دیگری بی نیاز می کند و امکانات فوق العاده ایی دارد. در این مقاله به طور اختصاصی به بررسی و آزمایس این فیلتر شکن می پردازیم.

 

یک فیلتر شکن قوی باید بتواند بهراحتی سایت ها را در کمترین زمان ممکن باز کند. آلیس وی پی ان  فیلتر شکن برای وب گردی می باشد و سرور های آن به گونه ای است. به ورود به سایت مد نظرتان آن سایت شما را ربات تشخیص نمی دهد. به طور کلی می توان به همه چیز دسترسی داشت با این فیلتر شکن و همه فیلترنگ ها را دور زد.

سرور های قوی و رایگان Alice VPN

یکی از مهم ترین بخش یک فیلتر شکن سرور های آن است. سرور باید در کنار سرعت ایمنی بالا هم داشته باشد چون گوشی شما به آن سرور متصل خواهد شد. اگر بخواهیم موشکافانه به سرعت سرور های Alice VPN بپردازیم از سرور هایی پشتیبانی می کند این فیلتر شکن که از لحاظ سرعت بی رقیب هستند. سرعتی که سرور های آلیس وی پی ان دارد را هیچ فیلتر شکنی ندارد و برای این سرور ها قطعا باید پول بدید. ولی این فیلتر شکن این سرور های قوی و پرسرعت را کاملا رایگان در اختیارتان گذاشته است. با اتصال به سرور های داخل نرم افزار می توانید از ان به عنوان ابزاری برای افزایش سرعت خود استفاده کنید. این کار را برای انجام بازی های انلاین خود می توانید انجام دهید و پینگ خود را بهبود یابید البته لازم به ذکر است که همه سرور ها این قابلیت را ندارند و نمی توان این کار را انجام داد.

حفاظت از حریم خصوصی کاربران

از ارکان مهم برای انتخاب یک فیلتر شکن در کنار سرعت آن قطعا امنیت آن هم بسیار مهم می باشد. هنگامی که شما کاربران گرامی یک فیلتر شکن را نصب می کند به طور قطع قبل از نصب از امنیت آن می پرسید و از آن استفاده می کنید. از لحاظ امنیت Alice VPN از تمام اطلاعات و حریم خصوصی شکا کاربران به طور اختصاصی حفاظت می کند و هیچ اجازه ای را برای ورود نمی دهند. از حفاظت کردن ها و ایمن ساختن فضای نرم افزار از ارکان مهم این فیلتر شکن به حساب می آید.

لازم به ذکر است که به دلیل قطع و وصلی های امروزه اینترنت نتوانستیم از فیلتر شکن Alice VPN تست سرعت بگیریم.

 

دانلود فیلتر شکن Alice VPN به صورت رایگان و لینک دهی مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

14 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

14 ساعت ago