برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن Alo VPN برای نتفلیکس

دانلود فیلتر شکن الو وی پی ان به صورت مستقیم

همه کاربرانی که در کشور ما مشغوف به فعالیت در فضای اینترنتی هستند. با ابزاری به اسم فیلتر شکن آشنا هستند این ابزار تحریم ها و فیلترینگ های لازم را دور می زند. کلا فیلتر شکن ها یک محیط آزادانه و به دور از هر گونه تحریمی را فراهم می کنند. الو وی پی ان دسته ای از فیلتر شکن ها است که از لحاظ سرعت بسیار عالی می باشد و شما همه کار را می توانید با این سرعت انجام بدهید. حتی به صورت مداوم به آن متصل شوید و هیچ قطع و وصلی را نیز مشاهده نمی کنید.

 

فیلتر شکن Alo VPN مناسب چه چیزی است؟

این فیلتر شکن به دلیل سرعت بالای آن می توان به صورت مداوم و نامحدود به آن وصل شد. که این امر باعث شده که کاربران بیشتر برای تماشای فیلم ها به صورت آنلاین از آن استفاده کنند. سینما خانگی نتفلیکس نرم افزاری است که شما در آن هر فیلمی را پیدا می کنید و از معروف ترین شبکه های دنیا می باشد که بر روی همه تلویزیون ها و گوشی ها موجود است. این شبکه در کشور ما فیلتر می باشد و برای ورود و دسترسی به آن نیاز به فیلتر شکن دارید و شما کاربران عزیز با اتصال به فیلتر شکن Alo VPN می توانید ساعت ها در آن مشغول شوید و به تماشای فیلم های مورد علاقه تان بپردازید.

سرور های گیمینگ با پینگ فوق العاده

یک فیلتر شکن کامل و قوی از سرور های زیاد و البته پرسرعت برخوردار است. الو وی پی ان با بیش از 50 تا سرور داخل نرم افزار این امکان را به شما می دهد که ساعت ها بدون هیچ قطع و وصلی به انجام بازی های آنلاین بپردازید. سرور های گیمینگ این فیلتر شکن از پینگ فوق العاده ای برخرو دار است و همان طور که در بالا مشاهده نمودید. این فیلتر شکن برای نتفلیکس و تماشای و اتصال نامحدود به صورت چند ساعت را برای شما فراهم می کند.

شما می توانید از سرور های گیمینگ این فیلتر شکن برای دانلود هایتان هم استفاده کنید. به دلیل سرعت زیاد و پینگ فوق العاده ای که این سرور ها دارند شما هر کاری را می توانید انجام بدهید. نکته مهمی که درباره فیلتر شکن Alo VPN وجود دارد ترافیک نامحدود آن است ، یعنی شما می توانید به صورت نامحدود و بدون هیچ محدودیتی هر چقدر که دوست داشتید دانلود های خود را انجام دهید این امر باعث شده است که کاربران با اتصال به این فیلتر شکن دیگر به هیچ وی پی ان دیگری احتیاج نداشته باشند.

 

محیط ساده و کاربر پسند Alo VPN

محیط و فضای یک فیلتر شکن بسیار مهم و البته حیاتی می باشد. چون اولین چیزی کاربر با آن روبه رو می شود محیط داخل فیلتر شکن است پس از مهم ترین ارکان یک فیلتر شکن محیط و فضای مناسب است. Alo VPN به خوبی در این کار خود را نشان داده است و شما کاربران عزیز کاملا این امر را می توانید مشاهده کنید.

 

لازم به ذکر است که به دلیل وضعیت بد اینترنت نتوانستین ارتباط لازم را بین سرور های این فیلتر شکن برقرار کنیم. تا از سرور های این فیلتر شکن تست سرعت بگیریم.

 

دانلود فیلتر شکن Alo VPN با لینک مستقیم برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

14 ساعت ago