برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن بنگلادش وی پی ان با لینک مستقیم

نصب و دانلود فیلتر شکن جدید Bangla VPN(بنگلادش وی پی ان)

همه کاربران دنیای مجازی به طور قطع برای ورود بدون مشکل به دنیای اینترنت به یک وی پی ان نیاز دارند. وی پی ان کار ها را خیلی برای شما آسان تر می کند و شما را به عنوان یک کاربر کشور دیگری به آن سایت یا برنامه معرفی می کند. که البته بستگی به سروری که به آن متصل هم هستید دارد ممکن است آن سرور به عنوان آی پی ثابت ایران شما را برگذیند. با تحقیقات و بررسی هایی که تیم ما بر روی فیلتر شکن Bangla VPN انحام داده اند این فیلتر شکن می تواند برای همه نیاز های شما کافی و بسنده باشد. شما کاربران گرامی می توانید این فیلتر شکن را به صورت کاملا رایگان از فروشگاه گوگل پلی دانلود نمایید.

 

یا اگر به فیلتر شکن دسترسی نداشتید می توانید این فیلتر شکن را بدون نیاز به فیلتر شکن و کوگل پلی از سایت ما دانلود نمایید. نکته مهم در مورد فیلتر شکن Bangla VPN زایگان بودن و نامحدود بودن آن شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای می وانید این فیلتر شکن قوی را داشته باشید. از همه مهم نامحدود بودن آن می باشد به گونه ای که هم از لحاظ زمانی و هم حجمی این فیلتر شکن هیچ محدودیتی ندارد.

رابط کاربری جالب و ساده Bangla VPN

فیلتر شکن بنگلا وی پی ان کاربری و کارایی بسیار ساده و آسانی دارد. از این رو کاربران از لحظ کاربری رضایت کامل را از این فیلتر شکن دارند. در کنار کاربری ساده محیط بسیار جذاب و متفاوتی را هم دارد به گونه ای که فضای بسیار جذاب و خاصی دارد . پس در کنار کارکد ساده و یک فضای جذاب فیلتر شکن کامل کاملی را در اختیار شما کاربران قرار دادند. با رفتن به قسمت تنظیمات این فیلتر شکن شما علاوه بر تغییر در تنظیمات داخلی می توانید فیلتر شکن قوی Bangla VPN  را با دیگران به اشتراک بگذارید.

ویژگی و امکانات Bangla VPN

هر فیلتر شکن درون ساختار آن چندین ویژگی مخفی وجود دارد. که در این قسمت می خواهیم به این ویزگی و امکانات فیلتر شکن Bangla VPN بپردازیم.

 

  1. دارای 100 سرور فعال با بیش از 50 کشور: مهم ترین بخش هر فیلتر شکن قطعا سرور های آن می باشد. فیلتر شکن بانگلا وی پی ان از لحظ سرور بسیار قوی و بی رقیب می باشد. به گونه ای که سرور های این فیلتر شکن برای همه اپراتور های داخلی مناسب می باشد. می توانید با همه اینترنت های داخلی به آن متصل شوید و تجربه بدون محدودیت را با این فیلتر شکن سریع تجربه کنید.
  2. دارای قابلیت تونل کردن برنامه ها: تونل کردن برنامه ها یعنی که شما هنگام اتصال می توانید از داخل فیلتر شکن بیرون بیایید بدون اینکه اتصال شما قطع شود. این قابلیت را فقط بعضی از فیلتر شکن ها دارند که اکثرا همه پولی می باشند.

لازم به ذکر است که به دلیل اوضاع نابسامان اینترنت و ناسازگاری هایی که بین داده تلفن و سرور های داخلی این فیلتر شکن به وجود آمد موفق به گرفتن تست سرعت از فیلتر شکن Bangla VPN نشدیم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Bangla VPN رایگان برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago